پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 8995
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵ |
مدیرکل صدا و سیما کرمانشاه مطرح کرد

«نون.خ» پربیننده‌ترین سریال نوروز/ جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه معرفی شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با بیان اینکه سریال «نون.خ» به عنوان پربیننده‌ترین سریال نوروزی 98 شناخته شد، گفت: جاذبه‌های گردشگری استان در این سریال معرفی شود.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، افشین امیری عصر امروز در مراسم افتتاح فصل دوم سریال «نون.خ» که با حضور عوامل این سریال، جمعی از مسؤولان و اهالی رسانه استان در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: فصل نخست این سریال کارنامه موفقی داشت و با استقبال گرم همراه شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه بیان کرد: کرمانشاه با جاذبه های گردشگری و به عنوان استان چهار فصل شناخته شده است، همچنین دارای قابلیت های و پتانسیل فراوانی برای معرفی است.
این مسؤول به استقبال بسیار هموطنان از سریال «نون.خ» در کرمانشاه اشاره و تاکید کرد: این سریال به عنوان پربیننده‌ترین سریال نوروزی سال جاری شناخته شد و مخاطبان به آن اقبال نشان دادند.
وی با تاکید براینکه سریال فوق به توانسته فرهنگ کُرد، موسیقی کُردی و مناظر طبیعی مناطق کُردنشین به خوبی در جامعه معرفی و مطرح کند، افزود: مسؤولان استان کرمانشاه به این همفکری رسیدند، که فصل دوم این سریال نیز ساخته شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با بیان اینکه با پیگیری های فراوان به ویژه از سوی استاندار کرمانشاه مقرر شد فصل دوم سریال «نون.خ» در کرمانشاه ساخته شود، ادامه داد: امیدواریم این سریال بتواند استان و جاذبه‌های گردشگری را به خوبی معرفی کند.
وی با اشاره به اینکه همه همکاری در راستای ساخت این سریال در دستور کار قرار خواهد گرفت، افزود: استان کرمانشاه در حقیقت ایرانی کوچک را در دل خود جا داده است و با پتانسیل های گردشگری بسیار و جاذبه های طبیعی فراوان و آب و هوای چهار فصل عملا این مفهوم را معنا کرده است.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.