پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 8846
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱:۰۹ |
به مناسبت روز جهانی داوطلب:

همایش تجلیل از داوطلبان برتر هلال احمر در کرمانشاه برگزار شد

همایش تجلیل از داوطلبان برتر جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به مناسبت روز جهانی داوطلب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، هوشنگ بازوند ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی داوطلبان جمعیت هلال احمر، برگزاری مراسم گرامیداشت را کار بسیار ارزشمندی دانست و اظهار داشت: از تلاش‌های همه داوطلبان جمعیت هلال احمر در کنترل وخدمات بحران های اخیر تقدیر و تشکر می‌کنم.
استاندار کرمانشاه گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر بدون هیچگونه چشم داشتی وارد میدان پر خطر حوادث می‌شوند و برای نجات جان حادثه دیدگان جان خود را به خطر می‌اندازند و جانفشانی می کنند و حضور داوطلبان در حوادث سبب دلگرمی و اعتماد مردم است.
این مسؤول خاطر نشان کرد: بزرگترین سرمایه جمعیت هلال احمر اعتماد مردم به این سازمان است و یکی از عوامل اعتماد سازی به این سازمان داوطلبان هستند، که این بستر را فراهم می‌سازند.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: در سیل اخیر با اعتمادی که مردم به جمعیت هلال احمر داشتند، مبالغ قابل توجهی جهت مردم آسیب دیده به حساب این جمعیت واریز شد، که این نشان از اعتماد مردم به جمعیت هلال احمر است.
امیر سرتیپ نوری در این مراسم ضمن تبریک سالروز جهانی داوطلب، کار داوطلبی را کاری ارزشمند و مهم عنوان کرد و افزود: حفظ جایگاه و شان داوطلبان از اهمیت بسیار بالایی قرار دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر یک سازمان بشر دوستانه و به دور از سیاست است و وظیفه اصلی این سازمان کمک به حادثه دیدگان حوادث است.
این مسؤول خاطر نشان کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در حوادث اخیر علمکرد قابل قبولی داشتند، که از همه این بزرگواران تقدیر و تشکر می‌کنم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات همه داوطلبان هلال احمر در حوادث مختلف، گفت: جمعیت هلال احمر استان با بهره گیری از اعضای داوطلب در زلزله آبان ۹۶ و سیل فروردین ماه ۹۸ استان بسیار کارآمد عمل کرده که این مهم مدیون تلاش های داوطلبان گرانقدر است.
معتمدی گفت: از نمونه اقدامات ارزشمند داوطلبان، اعزام کاروان های سلامت به مناطق کم برخوردار و حادثه دیده است، که بسیاری از پزشکان، پرستاران و اعضای داوطلب در این برنامه ها مشارکت دارند که از همه این عزیزان تشکر می‌کنم.
گفتنی است: در این مراسم از ۱۵ داوطلب فعال جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تقدیر و به رسم یادبود هدایایی اهداء شد.
انتهای پیام/ح

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای همایش تجلیل از داوطلبان برتر هلال احمر در کرمانشاه برگزار شد بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.