پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 8559
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ |
امروز:

پیکر شهید امنیت «سرگرد ایرج جواهری» در کرمانشاه تشییع شد

مراسم تشییع پیکر مطهر سرگرد شهید سرافراز «ایرج جواهری»، از شهدای مدافع امنیت، باحضور مردم شهیدپرور استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، طی هفته جاری اعتصابات و تجمعات عمومی در اعتراض به گرانی قیمت بنزین (که یک شبه و بدون هماهنگی به مردم اعلام شد)، صورت گرفت و در این راستا عده‌ای که خط آنان از صفوف تجمعات مردمی جدا بود دست به اغتشاش و به شهادت رساندن یکی از ماموران پلیس انتظامی استان زدند، که صبح امروز بر روی دستان مردم فهیم و شهیدپرور این دیار تشییع شد.
براساس این گزارش، حضور مردم انقلابی و ولایت‌مدار شهر کرمانشاه در این مراسم به نوع خود قابل تحسین بود و این اجتماع بصیرتی بیانگر همسویی و دفاع از آرمان های امام خمینی (ره) و است.
همه اقشار برای بیعت با آرمان ها شهدا در این مراسم معنوی حضور داشتند و برای ساعاتی بازار را تعطیل کردند و با خانواده این شهید معزز همنوا شدند.
کرمانشاهیان ولایت مدار در این مراسم برای همدلی با خانواده این شهید والامقام امنیت، شعارهایی همچون هیهات من الذله، این گل پرپر ما است هدیه به رهبر ما است، خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است را سر دادند.
مردم با بصیرت کرمانشاه دست نوشته هایی با مضامین «خط مطالبه از خط آشوبگری جدا است»، «صف مردم از صف آشوبگران جدا است» و … نسبت به وقایع و ناآرامی های روزهای اخیر که موجب شهادت این شهید امنیت شده بود واکنش نشان دادند و اعلام کردند تحت فرمان مقام معظم رهبری هستند.
گفتنی است، شهید والامقام ناجا شهید “سرگرد ایرج جواهری” در جریان تجمعات اعتراضی به قیمت بنزین با آشوب های اخیر و هجوم اغتشاشگران به کلانتری شهرک الهیه شهر کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.