پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 7875
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ |
استاندار کرمانشاه در گفت‌وگو باشهر روشن:

محدودیت ظرفیت برای پذیرش زوار در مرز خسروی/ زائران حسینی بردباری کنند

استاندار کرمانشاه از محدودیت ظرفیت در پذیرش زوار در مرز خسروی قصرشیرین خبر داد و گفت: از زائران حسینی تقاضا داریم با بردباری بیشتری با مسؤولان همکاری کنند.

هوشنگ بازوند امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی و در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه با اشاره به وضعیت و ظرفیت مرز خسروی برای خدمت به زائران عتبات عالیات به ویژه کربلای معلی، اظهار داشت: اقدامات و زیرساخت‌های لازم برای تردد از این مرز فراهم شده است.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: ما با طرف عراقی تعهد کردیم که تا ۲۰ هزار نفر از زوار را می توانم در مرز خسروی و قصرشیرین خدمات رسانی کنیم، اما با توجه به جمعیت بسیاری که مراجعه کردند، کنترل و خروج این میزان بیش از ظرفیت ما است.
این مسؤول تصریح کرد: برنامه ریزی شده بود که از ساعت ۷ صبح الی ۱۶ عصر بتوانیم ۲۰ هزار نفر را از مرز خسروی به نجف و کربلا بفرستیم، اما اکنون ظرفیت ما بسیار بیشتر شده و از زائران معزز تقاضا داریم که اگر مرز خسروی را برای سفر به عراق انتخاب می‌کنند در جریان باشند احتمال دارد ۲۴ الی ۴۸ ساعت در مرز بمانند، چراکه محدودیت های داریم و سایر مرزها امکان تردد شبانه روزی را دارند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.