پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 7721
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ |
مدیرکل صداوسیما کرمانشاه:

قرارگاه رسانه ای اربعین امروز در مرز خسروی افتتاح می‌شود

مدیرکل صداوسیما مرکز کرمانشاه از افتتاح قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز خسروی خبر داد.

افشین امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز خسروی امروز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسؤولان استانی افتتاح می‌شود، همچنین در نظر دارد اخبار مربوط به اربعین، به‌خصوص در بحث تردد زائران و فعالیت موکب ها را گزارش کند.
مدیرکل صداوسیما مرکز کرمانشاه تصریح کرد: دو استودیو در شهرستان قصرشیرین و نقطه صفر مرزی برپا شده که استودیو مرز خسروی از ساعت هفت صبح الی ۱۶ و ۳۰ که پایان تردد زائران است وظیفه به تصویر درآوردن این پیاده روی عظیم را به عهده دارد و تردد زائران و شور حسینی که در مرز حاکم است را به نمایش می‌گذارد.

این مسؤول یادآور شد: استودیو دوم که در شهر قصرشیرین فعال است، وظیفه انعکاس اقدامات موکب های خدمات رسان و همچنین مصاحبه با مسؤولان استانی و کشوری درخصوص آخرین وضعیت تردد زائران را عهده دار است.
وی بیان کرد: واحدهای پخش سیمای زاگرس، رادیو و فضای مجازی صداوسیما مرکز کرمانشاه در این قرارگاه مستقر هستند و تمامی برنامه ها علاوه بر پخش در شبکه زاگرس، از شبکه های سراسری همچون شبکه اول، دوم و سوم سیما، افق و شبکه شما بصورت شبانه روز پخش خواهد شد.
مدیرکل صداوسیما مرکز کرمانشاه خاطرنشان کرد: این قرارگاه از امروز چهارشنبه الی یک روز بعد از اربعین حسینی فعال است و درصورت استقبال، پیش بینی می‌شود تا چند روز بعد از اربعین نیز ادامه پیدا کند.
انتهای پیام/ح

| منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.