پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 7196
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵ |
استاندار کرمانشاه خبر داد

مذاکره با مقامات اقلیم برای برقراری تردد مسافری از مرز شوشمی

استاندار کرمانشاه از مذاکره با مقامات اقلیم برای برقراری تردد مسافری از مرز شوشمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند ظهر امروز در قالب یک سفر کاری و بازدید از مرز مبادلاتی شوشمی، اظهار داشت: مرز شوشمی چندی پیش با تصویب هیئت دولت تبدیل به مرز رسمی مبادلاتی و مسافری شد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار که برای تکمیل زیرساخت های این مرز مهم (شوشمی) در نظر گرفته شده است، افزود: هم اکنون عملیات اجرایی این پروژه توسط راه و شهرسازی در جریان است‌.
این مسؤول ادامه داد: در کنار برقراری عبور کالا، یکی از مطالبات جدی مردم منطقه اورامانات را می توان موضوع برقراری امکان تردد مسافری از مرز شوشمی دانست.
وی با بیان اینکه دولت ایران موضوع تردد مسافر از مرز شوشمی را به رسمیت شناخته است، بیان کرد: اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق هنوز با این موضوع موافقت نکرده اند.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: ترجیحا در گام اول مشغول مذاکره با استانداران مرزی و مقامات اقلیم کردستان هستیم تا مشکل تردد مسافرین را از طریق آن ها حل کنیم.
به گزارش شهر روشن، سالاری معاون عمرانی استاندار، شهاب نادری نماینده مردم شریف اورامانات در مجلس، مسؤول پیگیری های ویژه استاندار، مدیرکل گمرک استان، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل راهداری، سازمان همیاری ها و فرماندار پاوه، بازوند استاندار کرمانشاه را در این سفر کاری همراهی می کنند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.