پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 7176
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ |
استاندار کرمانشاه مطرح کرد

امنیت کامل مسیر زائرین اربعین در مرز خسروی/ تردد زوار ۲۴ ساعته می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: مسیر تردد زائران از مرز خسروی کاملا امن و امان است به دنبال فراهم سازی تردد ۲۴ ساعته زوار در مرز خسروی و در قصرشیرین هستیم.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند ظهر امروز در نشست ستاد اربعین در استانداری کرمانشاه، اظهار داشت: بازگشایی مرز خسروی از آرزوهای دیرینه مردم کرمانشاه و یک فرصت تاریخی برای استان است.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: از عنایت ویژه مقام معظم رهبری، ریاست جمهور، وزیر کشور، معاون امنیتی وزارت کشور، حضرت آیت الله علما، نمایندگان مجلس و تمام کسانی که در بازگشایی مرز خسروی موثر بودند سپاسگزاریم.
این مسؤول تاکید کرد: باید همه توان و تجهیزات استان را برای ارائه خدمات مطلوب به زائران حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام به کار بگیریم تا با خاطره خوش از استان بروند ‌و هر یک مبلغی دینی برای سال آینده باشند.
استاندار کرمانشاه بیان کرد: مسیر تردد زائران اربعین حسینی از مرز خسروی کاملا امن و امان است، همچنین به دنبال فراهم سازی تردد ۲۴ ساعته زوار در مرز خسروی هستیم.
گفتنی است، جعفر همتی فرمانده قرارگاه اربعین در مرز خسروی و مسعود بهرام نژاد به عنوان سخنگوی ستاد اربعین اجازه مصاحبه با رسانه ها در خصوص موضوعات مرتبط با اربعین را دارند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.