پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 6535
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ |
استاندار کرمانشاه:

اقدامات اجتماعی سپاه ارزشمند است

استاندار کرمانشاه اقدامات اجتماعی سپاه پاسداران را قابل تقدیر و ارزشمند ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند صبح امروز در آیین توزیع ۱۶۰ سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به زوج های جوان اورامانات که در روانسر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، اظهار داشت: به فرموده امام علی (ع) حکومت و دولت باید در خدمت مردم باشند و مردم نیز باید از حکومت حمایت داشته باشند.
استاندار کرمانشاه با اشاره به مردم سالاری و دموکراسی امروز کشور که اسلام ۱۴۰۰ سال پیش بر آن تاکید داشتند، افرود: خدمتگذاری به مردم تاکید دین مبین اسلام محسوب می شود.
وی ادامه داد: امیدواریم رویه انقلابی، جهادی، خدمت رسانی و مردم سالاری که پسندیده است همچنان ادامه داشته باشد تا کشور به سرانجام خوبی منتهی شود.
وی یادآور شد: تهیه کمک جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری و اقدام مشترک سپاه و بهزیستی استان در این امر خداپسند برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی اقدامی قابل تقدیر و ستودنی است.
استاندار کرمانشاه اقدامات اجتماعی سپاه استان را موثر ارزیابی کرد و گفت: در زلزله اخیر شاهد مشارکت بهزیستی و سپاه در امر بازسازی مسکن مددجویان بودیم، که توانستند به توفیقات خوبی در زمینه خدمت رسانی شایسته برسند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.