پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 6305
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷ |
معاون فرهنگی حوزه هنری کرمانشاه:

کتاب "نام: سیدرضا"در کرمانشاه رونمایی شد

معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه از رونمایی کتاب "نام: سیدرضا"در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، مراسم شب خاطره آزادگان به همراه رونمایی از کتاب “نام: سید رضا” عصر روز ۲۷ مرداد ماه با حضور رزمندگان و آزادگان سرافراز در سینما آزادی کرمانشاه برگزار شد.

صابر سروش در این مراسم اظهار داشت: به پاسداشت از خودگذشتگی های آزادگان سرافراز برگزار شد، کتاب “نام سیدرضا” خاطرات سیدرضا موسوی، نخستین اسیری که از زندان های عراق فرار می کند، از تولیدات دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان کرمانشاه، به نویسندگی رضا جمشیدی رونمایی شد.
معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه افزود: این کتاب که توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده، شرح خاطراتی است که راوی آن، سیدرضا موسوی قهرمان کتاب، با فراز و نشیب های بسیار از هنگام اسارت تا زمان فرار از زندان های رژیم بعث صدام را با زبانی ساده و شیوا، بیان می کند.
سروش تصریح کرد: در ابتدای این مراسم، نمایشی فاخر تحت عنوان “نام: سیدرضا” از تولیدات واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان به نویسندگی و کارگردانی علی زیستی اجرا و مستندی تحت همین نام تولید و پخش شد.
وی افزود: در این مراسم دو تن از همرزمان سیدرضا که شاهد فرارش از زندان های بعثی بودند، خاطراتی از رشادت ها و قهرمانی های این رزمنده فداکار را بازگو کردند.

این مسؤول یادآور شد: جلد اول تشریح فرار سیدرضا از زندان های عراق و مشکلات پیش آمده برای وی، تحت عنوان «بچه های کوهستان» در سال های پیشین رونمایی شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.