پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 6225
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲ |
معاون نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین خبر داد

عضویت ۳۷ درصدی هنرمندان در بسیج/ کرمانشاه رتبه ۱۷ جذب را دارد

معاون نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین از عضویت 37 درصدی هنرمندان در سازمان بسبج هنرمندان خبر داد و گفت: استان کرمانشاه رتبه 17 جذب هنرمندان بسیجی را دارد.

حیدر بابا احمدی امروز در حاشیه مراسم اختتامیه دوره کانون های توانمندسازی مدیران کانون های ادبی و هنری سازمان بسیج هنرمندان کشور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: در مورد جایگاه مدیران کانون ها می توان گفت که ساختار سازمانی و در دست راهبردی سپاه پاسداران است، همچنین به عنوان متولی جذب و استخدام اقداماتی را انجام داده ایم، که اگر نیرویی بسیجی بخواهد با انگیزه کار کند شرایط آن فراهم شود.
معاون نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بهترین لحظات خود را در خدمت رسانی به بسیجیان هنرمندان تجربه کرده ام، افزود: هنرمندان بسیجی موثرترین نیروهای جبهه جنگ نرم هستند، که در جامعه تحولات بسیاری را ایجاد می کنند.
وی به نقش جریان سازی بسیج هنرمندان اشاره و تاکید کرد: هنر شعر و موسیقی در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی فعال عمل می کند و اگر هنرمندان در مواجهه با این امر قرار بگیرند همه با انگیزه و همت بالا با مشارکت قشرهای مختلف هنری پای کار هستند.
بابااحمدی به عضویت ۳۷ درصدی هنرمندان بسیجی از جامعه هدف تراز انقلاب اشاره و بیان کرد: این جامعه شامل ۲ گروه هستند، عده ای که هنوز پرونده و سوابقی ندارند، اما عمل آنان بسیجی و انقلابی است و عده ای که سازمان دهی شده هستند و ۳۷ درصد و بالغ بر ۹۰ هزار نفر از جامعه هدف را تشکیل می دهند.
این مسوول خاطرنشان کرد: هنرمندان در مساجد محلات عضو بسیج هستند و باید در آمار سازمان بسیج هنرمندان نیز از بعد هنری اگر تعامل دارند در جامعه هدف قرار بگیرند.
وی با اشاره به استان هایی که بیشترین جذب را دارند و حائز رتبه های برتر سازمان بسیج هنرمندان کشور هستند، افزود: استان های چهارمحال و بختیاری، لرستان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام، همدان، قزوین، خوزستان در رتبه های بالای جدول قرار دارند، همچنین استان کرمانشاه رتبه ۱۷ را از نظر جذب به خود اختصاص داده است.
معاون نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد هنرمندان سازمان بسیج هنرمندان دارای تحصیلات بالای دیپلم هستند، قریب ۸۶ درصد نیز جزو نیروهای جوان و نوجوان محسوب می شوند که این مهم جای امیدواری دارد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.