پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 6175
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۲۹ |
معاون نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد

لزوم حرکت با اتکا به قطب نمای بصیرت/ هنرمندان بسیجی در فرهنگسازی انقلابی اثرگذار هستند

معاون نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به لزوم حرکت با اتکا به قطب نمای بصیرت در جامعه، گفت: هنرمندان سازمان بسیج هنرمندان در فرهنگسازی انقلابی اثر گذار هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حیدر بابااحمدی در جلسه توانمندسازی کانون های ادبی و هنری سازمان بسیج هنرمندان که با حضور مسوولان استانی به ویژه مدیران کرمانشاه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس کشور متحمل اقدامات ظالمانه بود و امروز در چهل سالگی جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگران به اوج عزت و اقتدار در جهان دست یافته است.
معاون نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین با  اشاره به اینکه پهباد دست نیافتنی آمریکایی با سامانه بومی ساقط می شود، گفت: ترامپ در اقدامی مذبوهانه سپاه را تروریست می دانست و مدعی تجاوز به محدوده آنان بود، اما جرات انتقام جویی را نداشتند و روی خاک های خلیج فارس به زانو می افتد و قدردانی می کند که ایران آن ۳۸ پهباد آمریکایی را هدف قرار نداده است.
وی تصریح کرد: سفیر عربستان در سازمان ملل اعلام آمادگی مذاکره با ایران را دارد و امروز کشور ما در دریا و خشکی نظامیان انگلیسی و آمریکای را دستگیر می کند و به بند در می آورد.
بابا احمدی خاطرنشان کرد: دشمن تحمل رویارویی با کشور ما را ندارد، همچنین مقام معظم رهبری نیز فرمودند جنگی نخواهد شد و مذاکره ای نیز با آمریکا و دیگر کشورهای استعمارگر و سلطه طلب صورت نخواهد گرفت.
وی با بیان اینکه جغرافیای جنگ امروزه تغییر یافته و به جنگ نرم تبدیل شده است، افزود: سپاه و بسیج باید با اتکا به قطب نمای حرکتی بصیرت، ایمان و اراده به پیش بروند.
این مسوول ادامه داد: اگر ۱۰ میلیون نفر از جوانان مومن انقلابی در گام دوم طبق گفته رهبر تربت شود دیگر دغدغه عمده ای نخواهد بود و انقلاب را از پیچ و خم های خطرات عبور می کند، لذا این مهم با استفاده از نیروهای خدوم بسیجی امکان پذیر است.
بابااحمدی با تاکید بر اینکه در حوزه سرمایه انسانی باید در نخستین اقدام، راه را برای ورود جوانان به بسیج باز کنیم و طی کردن مراحل بسیجی را تسهیل ببخشیم، بیان کرد: سعی کردیم بروکراسی های دست و پاگیر را کنار بگذاریم و امروز همه این بروکراسی در یک برگه مشخصات درخواست عضویت خلاصه شده است.
معاون نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اثرگذاری هنرمندان بسیجی در فرهنگسازی انقلابی، اظهار داشت: در بخش دوم فعالیت بسیج هنرمندان کفایت می کند و تفاوت بین عادی و فعال ساعت فعالیت است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.