پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 5877
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ |
سرمربی حلقه صالحین سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه:

بی توجهی به فرهنگ انقلابی خسارت بار است/ نارضایتی مردم از عملکرد مدیران دولتی

سرمربی مربیان حلقه صالحین سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه بی توجهی به فرهنگ انقلابی را خسارت بار دانست و گفت: نارضایتی مردم از عملکرد مدیران دولتی است و خواهان انقلاب و نظام هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد آفتابی در جلسه نشست هیات اندیشه ورز سازمان بسیج هنرمندان استان با محوریت گام دوم انقلاب و نیز جلسه فصلی مربیان حلقه صالحین با مربی سازمان که ظهر امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: طی جلسه کشوری بسیج هنرمندان در سنوات و روزهای قبل دغدغه های این سازمان مطرح شد، که بخشی از آن مربوط به مباحث بودجه و اعتبارات است و بخشی نیز نگاه فرهنگی وهنری را می طلبد که نیاز دارد در طول سال کارهای مناسبی انجام بشود.

سرمربی مربیان حلقه صالحین سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه تصریح کرد: پیشنهاد می کنم که متولیان سازمان با مدیران کشوری ارتباط بگیرند و از آنان دعوت کنند و اهداف گام دوم انقلاب را در نظر بگیرند.
مدیرکل اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: نمایندگان کرمانشاه در عرصه هنر حرف برای گفتن دارند، لذا تعامل سازمان بسیج هنرمندان استان با نهادهای موثر همچون اداره اوقاف(دارای نیات واقف هنری)، ارشاد، تبیلغات اسلامی، صداوسیما و… ضروری به نظر می رسد، همچنین اکنون نگاه ارشاد به بسیج هنرمندان نگاه مثبتی است.
این مسوول عنوان کرد: سازمان های متعدد به ویژه نهادهای فرهنگی و اجتماعی شامل تبلیغات اسلامی، ارشاد و… هریک در قبال کمک به خدمات رسانی بهترت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه وظایفی بر عهده دارند.
وی گفت: اگر از پتانسیل هنرمندان استفاده نکنیم، دشمنان از این هنر آنان سو استفاده می کنند، لذا با گفتمان و تعامل با دستگاه های اجرایی می توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

آفتابی افزود: از موقوفه های کرمانشاه با نیات کمک به هنرمندان باید استفاده لازم را در راستای ارتقای فرهنگ و هنر استان ببریم، با سپاه در تعامل باشیم که اگر آنان می خواهند از ظرفیت بسیج هنرمندان بهره ببرند باید همه توان خود را به کار بگیرند و نه اینکه به عنوان اوقات فراغت چند گزارش عملکرد خطی ارائه کنند، لذا باید در مسیر توانمندسازی هنرمندان حرکت کنند.
سرمربی مربیان حلقه صالحین سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با بیان اینکه مدیران و متولیان هنری باید در حوزه فرهنگی خدمات شایسته ای ارائه کنند، افزود: خدمات بسیج هنرمندان در تقویت هنر موسیقی سنتی بسیار ارزشمند خواهد بود، چراکه موسیقی که انسان را از راه خداوند غافل کند مشکل فقهی دارد و موسیقی اصیل سنتی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با انتقاد از برخی نمایندگان استان کرمانشاه که فقط هنگام نزدیکی انتخابات دهان باز کرده و از مشکلات مردم و جامعه می گویند، تصریح کرد: مردم به صورت عملی از نمایندگان توقع دفاع از حوزه اشتغال، رونق تولید، مسائل فرهنگی، اجتماعی و… را دارند.
این مسوول با تاکید بر اینکه استان دارای رتبه های نخست بیکاری است و مدیران وظیفه دارند مسائل و مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنند، گفت: این انقلاب از خون شهدا حاصل شده و مردم از انقلاب ناراضی نیستند، بلکه از مسوولان بی کفایت و نالایق دولت گله مند و ناراضی اند.

سرمربی مربیان حلقه صالحین سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با بیان اینکه مدیر انقلابی کسی است که برای مردم کار کند و از قدرت خود به نفع مردم استفاده کند، ادامه داد: در دولت تدبیر تحریم ها تنها ۲۰ درصد موانع ایجاد کرد، اما بیشتر مشکلات از سوی مدیران داخلی است، بنابراین ضعف و کاستی مسوولان را نباید به انقلاب نسبت داد.
این مسوول عنوان کرد: امید و خوشبینی باید افزایش پیدا کند، اما نه اینکه همچنون امروز مردم را گرفتار کنند، با این اوصاف هرجا معنویت اخلاقی و بسیجی حاکم شود و در جامعه ترویج داشته باشد آن عمل کارساز و راه گشا خواهد بود.

مدیرکل اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروزه رسانه ها امکانات خطرناکی در اختیار دشمنان نظام و انقلاب قرار داده اند و آنان در فضای مجازی تهاجمات فرهنگی و منافع سیاسی خود را دنبال می کنند.
آفتابی اظهار داشت: از توانایی خود در زمینه کارشناسی فرهنگی و ایجاد تعامل با هنرمندان می توانم خدمات رسانی کنم و در این راستا قول می دهم از هیچگونه کوششی فروگذاری نکنم و راه کارهای موثری در پیشبرد اهداف انقلاب و هنرمندان بسیجی ارائه کنم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.