پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 559
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ |
فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش مطرح کرد

لزوم مقابله با تهدیدات دشمنان/ سهم نیروهای مسلح در پیشبرد راهبردهای فرمانده کل قوا تبیین شود

فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش گفت: مهمترین مولفه قدرت های نظام کشور در مقابله با تهدیدات سخت دشمنان اسلام است و نیروهای مسلح باید سهم خودشان را در راستای هفت راهبرد مقام معظم رهبری تبیین کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، امیرفرهاد آریان فر در نخستین همایش روحانیون نیروهای مسلح استان که ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه و دیگر مسوولان استان به میزبانی عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه غرب ارتش در هتل گلایول کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: نخستین گردهمایی روحانیون جمیع یگانهای نظامی و انتظامی مستقر در استان با هدف تدوین وتبیین برنامه های نیروهای مسلح در استان است.


فرمانده قرارگاه منطقه غرب ارتش تصریح کرد: این همایش مرتبط با راهبردهای ابلاغی فرماندهی معظم و معزز کل قوا در ابلاغ منشورگام دوم انقلاب است بحث و تبادل نظر در خصوص این راهبردها و چشم اندازی که بایستی برای عملیاتی کردن آن درحوزه مسوولیت های نیروهای مسلح در این راستا صورت بپذیرد.
این مسوول با بیان اینکه نیروهای مسلح به عنوان مهمترین مولفه قدرت های نظام در پیشانی مقابله با تهدیدات سخت دشمنان قراردارند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح باید بتواند سهم خودشان را در این پیشرفت همه جانبه در هفت راهبرد مقام معظم رهبری تبیین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بیژن سلیمانی در این همایش، گفت: گرد همایی روحانیون نیروهای مسلح کرمانشاه به مناسبت چهلمین سال انقلاب که افتخار به گذشته و امید به آینده و تبیین و تشریح منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب برای حفظ تمامیت ارضی نظام مقدس ایران اسلامی و نیز تقویت معنویت در بین نیروهای نظامی و انتظامی و آنچه که خواسته مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا خواهد بود.

سرگرد بهرام طاهری مدیر روابط عمومی قرارگاه منطقه غرب ارتش در این همایش بیان کرد: هدف از این همایش تبیین گفتمان ولایت، تحکیم وحدت نیروهای مسلح و تعامل و هم افزایی نیروهای مسلح در راستای اجرای برنامه مشترک فرهنگی و بررسی آسیب های معاندان جمهوری اسلامی ایران دنبال می کنند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.