پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3680
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شعر و ادبیات, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ |
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد

تهیه و انتشار فصلنامه عشایر کرمانشاه/ جشنواره شعر دفاع مقدس برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تهیه و انتشار فصلنامه عشایر منطقه خبر داد و گفت: امسال تشکیل کتابخانه های سیار عشایری و جشنواره شعر دفاع مقدس در دستور کار است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیم جعفری امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه با بیان اینکه توجه به عشایر یک حس درونی است، اظهار داشت: باید همه مدیران این را درک کنندکه جامعه عشایری با جامعه روستایی متفاوت است و این قشر محدود به مکان نخواهند بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با تاکید براینکه همه دستگاه های فرهنگی باید با یکدیگر تعامل داشته باشند، افزود: حضور در بین عشایر درک مطالبات را بالا خواهد برد.
وی به تشکیل کتابخانه های سیار عشایری و جشنواره شعر دفاع مقدس در سال جاری اشاره و عنوان کرد: تهیه و انتشار فصلنامه عشایر نسبت به شناسایی زندگی عشایر می تواند کمک بزرگی به این قشر باشد.
جعفری به برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در سال گذشته اهدا بیش از ٢ هزار جلد کتاب در بین عشایر استان اشاره و تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه نگاه ویژه ای به قشر عشایر دارد.
این مسوول به برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری عشایر به صورت ویژه در استان اشاره و بیان کرد: این نوع جشنواره ها می تواند به هم افزایی مدیران در خصوص نیازمندی های فرهنگی و هنری عشایر کمک کند و در معرفی آداب و رسوم مناطق نیز موثر واقع شود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.