پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 2550
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ |
مدیرشعبه جهیزیه سازمان خیریه آبشار عاطفه های کرمانشاه:

۷ نوعروس کرمانشاهی کمک جهیزیه گرفتند+تصاویر

مدیرشعبه جهیزیه سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه از اهدای کمک جهیزیه به هفت نوعروس کرمانشاهی به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.

سیده هایده وروایی امروز در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن در کرمانشاه، با اشاره به برگزاری مراسم اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی به همت سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه، اظهار داشت: طی مراسمی امروز اهدای خ سری جهیزیه به نوعروسان استان به مناسبت سالروز اعیاد شعبانیه در کرمانشاه انجام پذیرفت.

مدیرشعبه جهیزیه سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه تصریح کرد: این سازمان زیر نظر مشهدمقدس (که از سال ۸۰ با ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور تاسیس شده) فعالیت دارد و هرساله همزمان با مناسبت های خاص و معنوی هدایایی به زوج ها به ویژه در شهرستان های کرمانشاه اهدا می شود.

این مسوول ادامه داد: سازمان خیریه آبشار عاطفه ها در سال ۹۰ در استان کرمانشاه تاسیس شد و اکنون ۱۶ شعبه فعال در سراسر استان دارد، همچنین هزینه و اعتبارات مورد نیاز این مرکز مردم نهاد از سوی خیرین کرمانشاهی تهیه می شود و پس از شناسایی افراد نیازمند طی مراسمات ویژه به آنان اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: از طریق اطلاع رسانی به وسیله اصحاب رسانه، صداوسیما و نیز انجام تبلیغ در سطح شهر، مردم از این طرح برای کمک به نیازمندان استقبال می کنند، در سال سه بار تهیه و اهدای جهیزیه داریم.

این مسوول افزود: اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی در مناسبت های متعدد از جمله، ولادت امام رضا(ع)، نیمه شعبان، ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) انجام می شود، برای هر جهیزیه بالغ بر ۲ میلیون تومان هزینه به همراه اهدای پول واریزی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای هر زوج در نظر گرفته می شود.

 
وروایی با بیان اینکه سازمان خیریه آبشار عاطفه های استان چندین مرکز شامل شعبه درمان، ایتام و سادات، جهیزیه اشتغال، امور شعب و… را دارد، یادآور شد: پزشکان متخصص و عمومی و نیز قرارداد با داروخانه و بیمارستان ها را برای کمک به نیازمندان داریم.

این مسوول عنوان کرد: در حال حاضر ۷۰ پرسنل به صورت خودجوش و فعال با موسسه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه همکاری دارند و خدمات لازم را به اقشار جامعه ارائه می دهند.
وی به انجام اقداماتی همچون کارگاه های کارآفرینی، خیاطی، هنری و… در راستای اشتغالزایی این سازمان خیریه و مردمی اشاره کرد و گفت: با برخی نهادها از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) تعامل داریم، اما خیرین نیک اندیش از ما حمایت می کنند و می طلبد که دیگر نهادها نیز مساعدت لازم را با ما بیشتر کنند.

مدیرشعبه جهیزیه سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه از مدیریت امور شعب این نهاد و سازمان های همچون شهرداری منطقه سه که در این مراسم حضور داشتند، قدردانی کرد.

گفتنی است، در مراسم امروز و اهدای کمک جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی شامل فرش، کمد، گاز و سرویس پلاستیک و… با حضور جمعی از مسوولان استانی نیز طی مراسمی به قید قرعه به یکی از زوج ها طبق سنوات هرساله کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و زیارت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) ارائه شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.