پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 2325
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, شعر و ادبیات, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ |
امام جمعه اسلام آبادغرب مطرح کرد

رصد قدرت و عملکرد نظامی ایران توسط دشمنان اسلام/ راه سپاه همان مسیر انقلاب و اقتدار است

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به رصد قدرت و عملکرد نظامی ایران توسط دشمنان اسلام، گفت: راه سپاه همان مسیر انقلاب و اقتدار است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمد‌طه مهری د ر مراسم کنگره شعر اقتدار به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور شاعران استان و با مساعدت بسیج هنرمندان استان در مجتمع فرهنگی غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد، ضمن تبریک ولادت منجی عالم بشریت، اظهار داشت: اگر بخواهیم در مورد عملکرد ۴۰ ساله سپاه پاسداران صحبتی کنیم احتیاج به جلسات متعدد است.
امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: سپاه در تمامی ابعاد امنیتی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، محرومیت زدایی و… با اقتدار عمل کرده است.
این مسوول ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هر جایی نیاز به حضور سپاه بوده این نهاد دریغی در ارائه خدمات نداشته است و با صلابت وارد میدان عمل می شود.
وی خاطرنشان کرد: امروزه دشمن بیشتر از خود ما در درون اقتدار و عملکرد سپاه را رصد و متوجه شده که قدرت خطرناکی برای آنان است.
مهری تاکید کرد: امروز دشمن فهمیده است که یکی از مهم‌ترین عامل اقتدار و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و همیشه سعی بر خراب کردن آن با حیله‌های متعدد داشته است.
امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه عدو شود سبب خیر اگر خدا بخواهد مثال بارز خراب شدن آمریکا در مقابل تروریست خواندن سپاه بود، گفت: این جامه و پوشش بهاری پاسداران فراگیر شد، راه سپاه همان راه انقلاب و راه اقتدار است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.