پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 2078
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ |
فرمانده قرارگاه غرب ارتش:

همبستگی ارتش و سپاه برای نابودی استکبار تا سرحد شهادت

فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: ارتش و سپاه تا سرحد شهادت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهد کرد و بر تعهدات خویش استوار و مستحکم هستند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، امیر آریانفر صبح امروز در مراسم رژه ارتش در کرمانشاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این مرز و بوم اظهار داشت: شجاعت، فداکاری، ایثار و دفاع از وطن را شهدا آموختیم، تا پا در رکاب ولی فقیه از این کشور و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع حراست و پاسداری کنیم.
فرمانده قرارگاه غرب ارتش با بیان اینکه ۲۹ فروردین ۵۸ برگ زرینی از افتخارات ایران اسلامی و باعنوان روز ارتش است، افزود: معمار کبیر انقلاب مردم و ارتش را در این روز به هم پیوند جاودانه دادند، همچنین باتوجه به منویات امام خمینی(ره) ارتش در آن روزها میدانی بود که پیروزی اسلام را به ارمغان آورد.
ارشد نظامی آجا در غرب کشور با اشاره به اینکه روز ارتش یکی از روزهای مهم ما است که رهبر فقید انقلاب تاکید داشتند در این روز ارتش با تجهیزات و یگان‌های خود رژه بروند، خاطرنشان کرد: ارتش در این روز با شعار “ما همه سرباز توییم خمینی، گوش به فرمان توییم خمینی” و “ارتش فدای ملت” فرمانبری خود را از معمار کبیر انقلاب اعلام کردند و تا امروز برسر این عهد هستند.
وی با تاکید براینکه ارتش با پیشقراولی در جهاد و مقاومت در تهاجم بعثی‌ها به یاری انقلاب و مقتدای خود پرداخته است، گفت: امروز هم تا سرحد شهادت از نظام دفاع خواهد کرد و در مسیر اهداف والای انقلاب اسلامی خدمت رسانی می کنیم.
این مسوول با گرامیداشت روز ارتش به ملت غیور ایران با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار یاران سپاهی، بسیجی و نیروی انتظامی در راستای نابودی استکبار با آنان مقابله می کنند، عنوان کرد: تا سرحد شهادت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهد کرد و بر تعهدات خویش استوار و مستحکم هستیم.
وی ضمن سرکوبی اقدامات مزبوحانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مقابله با سپاه، گفت: این حرکت در واقع سبب وقار و اقتدار دوچندان سپاه پاسداران ایران اسلامی در جوامع بین المللی شده است.
فرمانده قرارگاه غرب ارتش با بیان اینکه ارتش در کنار برادران سپاهی با تاسی از ائمه اطهار در راه آرمان ها و عزت و ناموس ملی در حال خدمت رسانی در همه عرصه ها هستیم، اظهار داشت: نیروهای مسلح با کسب آمادگی نظامی کامل به مقابله با هرگونه توطئه دشمنان خواهد پرداخت و از منافع کشور دفاع می کند.
گفتنی است، مراسم رژه از مسیر میدان گلزار شهدا تا میدان امام خمینی(ره) با حضور همه یگان های نظامی نیروهای مسلح کشور در کرمانشاه برگزار شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.