پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 17221
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ |
به مناسبت عملیات آزادسازی خرمشهر:

۱۷ خانواده شهیدکرمانشاهی ارتش تجلیل شدند

آیین گرامیداشت ۱۷ خانواده شهیدکرمانشاهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات بیت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار شد.
۱۷ خانواده شهیدکرمانشاهی ارتش تجلیل شدند

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، آیین گرامیداشت ۱۷ خانواده شهیدکرمانشاهی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات بیت المقدس و حماسه آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

به گفته امیر طاهری در آیین تجلیل از ۱۷ خانواده شهید ارتش در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر، پاسداشت مقام والای شهدا و خانواده‌های معظم آنان نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خواهد داشت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداو گرامیداشت ارزش های دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد انسان هایی فداکار است، که برای دفاع از کیان اسلامی زیباترین جلوه ایثار را خلق کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا افزود: فتح خرمشهر تنها یک مولفه انسانی نبود، اگرچه خرمشهر ۵۷۵ روز در تصرف دشمنان بوده، اما نیروهای مسلح و مَردم با جانفشانی و از خود گذشتگی برای همیشه استکبار را شکستند.

این مسؤول ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بخشی از جهاد تبیین برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان در جبهه های مختلف از جمله فضای مجازی دانست و گفت: قدر شهدا و خانواده‌های آنان را باید همواره مد نظر داشت.

گفتنی است، در این مراسم از ۱۷ خانواده شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات بیت المقدس وحماسه آزادسازی خرمشهر تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.