پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 17182
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ |
امروز:

هوای ۶ شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفت

پدیده گرد و غبار شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا را تا ساعت ۹ صبح امروز (شنبه ۳۰ اردیبهشت) برای ۶ شهر در استان کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار داد.
هوای ۶ شهر کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار گرفت

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، پدیده گرد و غبار شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا را تا ساعت ۹ صبح امروز (شنبه ۳۰ اردیبهشت) برای ۶ شهر در استان کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار داده است.

به گفته مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه، در حال حاضر هوای شهرهای پاوه، قصرشیرین و کرمانشاه در وضعیت هشدار قرار دارد و کیفیت هوا در گیلانغرب و سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب هم مشابه ایستگاه قصرشیرین بوده و وضعیت هشدار اعلام شد.

کیفیت هوا هم اکنون بین حالت استاندارد و هشدار در نوسان است و در حال حاضر شاخص کیفیت هوای کرمانشاه با عدد ۱۴۲، ایستگاه پاوه با عدد ۱۱۰ و ایستگاه قصرشیرین نیز با عدد شاخص ۱۱۱ در شرایط هشدار برای گروه‌های حساس است.

طبق اطاعات هواشناسی استان کرمانشاه نیز سامانه‌ای بارشی تا عصر یکشنبه، جو منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد و به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق خواهد شد.

شرایط ناپایدار که از اواسط وقت (شنبه) تا ظهر یکشنبه و در نیمه شمالی و نواحی غربی، شدت بیشتری دارد، علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی و رواناب ممکن است در برخی نقاط با رگبار تگرگ و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز همراه باشد.

گفتنی است، وزش باد حاصل از سامانه مذکور، طی ساعاتی از عصر امروز تا ظهر فردا، احتمالا هوا را به خصوص در مناطق مرزی کم و بیش غبارآلود می‌کند، لذا دمای هوا که در روز‌های شنبه و یکشنبه کاهش داشته و از دوشنبه تا چهارشنبه هفته آینده روندی افزایشی دارد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.