پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 16996
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸ |
استاندار کرمانشاه خبر داد

توافق ساخت اردوگاه بین‌المللی آموزش و پرورش در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: توافق ساخت یک اردوگاه بزرگ ملی و بین‌المللی در کرمانشاه استارد خورد.
توافق ساخت اردوگاه بین‌المللی آموزش و پرورش در کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، در سفر اخیر سرپرست وزارت آموزش و پرورش برای ساخت یک اردوگاه بزرگ ملی و بین‌المللی در کرمانشاه با استانداری کرمانشاه به توافق رسیدند.

محمدطیب صحرایی در شورای برنامه ریزی استان که با حضور سرپرست معاونت عمرانی استانداری و مدیران عضو برگزار شد، عنوان کرد: شعار سال یک هدف گذاری کلان برای پیشرفت کشور است.

استاندار کرمانشاه گفت: دستگاه‌ها، سازمان‌ها و مجموعه‌های مختلف استان باید به برنامه‌ریزی و هدف گذاری برای کمک به رونق تولید و کنترل تورم درحوزه خود بپردازند و آن را عملیاتی کنند، چراکه موفقیت در طرح مولدسازی اموال مازاد را یکی از معیار‌های ارزیابی مدیران استانی است.

وی با اشاره به اینکه موضوع مولدسازی برای دولت از یک اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، افزود: اگر مشخص شود مدیری در زمینه اجرای این طرح و فروش اموال مازاد کوتاهی کرده، اینکار ترک فعل محسوب خواهد شد.

صحرایی با بیان ساخت یک اردوگاه فرهنگی بزرگ در استان با توجه به همجواری کرمانشاه با کشور عراق و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در حوزه‌های مختلف و همچنین مرکزیت جغرافیایی استان در غرب کشور، ادامه داد: در سفر اخیر سرپرست وزارت آموزش و پرورش برای ساخت یک اردوگاه ملی و بین‌المللی در کرمانشاه به توافق رسیدیم.

این مسؤول با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش ۶ اردوگاه در استان کرمانشاه دارد که تنها یکی از آن‌ها فعال است، یادآور شد: این مجموعه می‌تواند با فروش این اموال مازاد هزینه‌های ساخت یک اردوگاه بزرگ را فراهم کند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: یکی دیگر از معیار‌های ارزیابی توانمندی مدیران را میزان موفقیت در دریافت بودجه از بند و تبصره‌های ملی معرفی کرد.

وی با بیان اینکه جدول این بند‌ها و تبصره‌ها به تفکیک دستگاه‌های مرتبط توسط برنامه و بودجه تهیه شده است، خاطرنشان کرد: مدیران باید برای دریافت این بودجه‌ها تلاش کنند و به صورت ماهانه عملکرد خود را به شکل مستند و مکتوب ارائه دهند.

صحرایی با یادآوری اینکه مدیران دستگاه‌ها موظف هستند ۱۰ روز کاری پیش از سفر وزیر و یا مدیر مربوطه، دفاتر مرتبط در استانداری را مطلع کنند، افزود: برای استفاده بهتر از ظرفیت وزارتخانه و زیرمجموعه‌های آن، برنامه‌ریزی و اولویت بندی شود.

گفتنی است، در این نشست مقرر شد هر دستگاه پیشنهاد و راهکار خود پیرامون موضوع چگونگی افزایش تولید استان کرمانشاه و کاهش تورم و تحقق شعار سال زودتر اعلام کنند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.