پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 16981
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷ |
استاندار کرمانشاه مطرح کرد

لزوم ارتقای نقاط قوت در مرز خسروی برای رفاه زوار حسینی

استاندار کرمانشاه گفت: ارتقا و بهبود نقاط قوت خدماتی جامع در مرز خسروی برای ایام اربعین حسینی (ع) الزامی و مهم است.
لزوم ارتقای نقاط قوت در مرز خسروی برای رفاه زوار حسینی

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، صحرایی در جلسه کمیته زیر ساخت ستاد اربعین، یادآور شد: ارتقا و بهبود نقاط قوت خدماتی جامع در مرز خسروی برای ایام اربعین حسینی (ع) الزامی و مهم است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در کنار ارایه خدمات در مرز خسروی باید از ظرفیت دیگر نقاط استان هم در موضوع زوار اربعین استفاده شود، تاکید کرد: برنامه ریزی برای بهبود زیر ساخت‌ها نباید مختص مرز خسروی باشد بلکه باید از ظرفیت تمام شهرستان‌ها و دیگر مکان‌ها همچون بقاع متبرکه، مدارس، دانشگاه‌ها و اردوگاه‌ها لحاظ بشود.

این مسؤول با اشاره به اینکه سال گذشته حدود یک میلیون و هشتصد خودرو وارد استان شده است، گفت: قطعا این میزان در اربعین امسال بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: باید از هم اکنون با رفع نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت خدماتی جامع در آن مقطع زمانی ارایه کنیم تا به عنوان استان اول در رتبه بندی خدمات رسانی در اربعین حسینی انتخاب بشویم.

گفتنی است، ارتقای سیستم سرمایشی در پایانه خسروی، ایمن سازی نقاط مستعد، تامین ناوگان حمل و نقل درون شهری، ایجاد پایانه مسافری در مرز خسروی، تعداد گیت‌های ورود و خروج در مرز بین‌المللی خسروی و اقلیم عراق، ساعات تردد زوار اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اسکان اضطراری از موضوعات مطرح شده در جلسه کمیته زیر ساخت ستاد اربعین به ریاست استاندار کرمانشاه بوده است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.