پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 16934
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, قرآن کریم تاریخ انتشار : ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ |
استاندار کرمانشاه مطرح کرد

قرارگاه قرآنی در کرمانشاه الگوی کشوری می‌شود

قرارگاه قرآنی با برنامه مدون و همه جانبه و با هدف گذاری‌های مشخص و انسجام بیشتر در یک مسیر روشن گام برخواهد داشت و کرمانشاه الگویی برای دیگر استان‌ها می‌شود.
قرارگاه قرآنی در کرمانشاه الگوی کشوری می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، ماه مبارک رمضان بستری را برای دورهمی‌های قرآنی فراهم کرد و باید تلاش شود با کمک جامعه قرآنی استان، دستگاه‌های فرهنگی و مَردم این فضای معنوی در طول سال همچنان تداوم داشته باشد.

به گفته استاندار کرمانشاه، این یک حرکت عظیم و اثرگذار و برکت آفرین قرآنی در کرمانشاه ایجاد خواهد کرد، لذا قرارگاه قرآنی با برنامه مدون و همه جانبه و با هدفگذاری‌های مشخص و انسجام بیشتر در یک مسیر روشن گام برخواهد داشت و کرمانشاه الگویی برای دیگر استان‌ها می‌شود.

اجرای برنامه‌های مناسب نسل جدید باید در مسیر انس با قرآن و معنویت قرار بگیرند، از آنجایی که قرارگاه قرآنی استان کرمانشاه از اسفند ۱۴۰۱ کارش را آغاز کرده است و برگزاری نمایشگاه قرآنی در ماه مبارک رمضان از مصوبات این قرارگاه بود، این رویکرد با حمایت متولیان مربوطه آینده روشنی را رقم خواهد زد.

گفتنی است، تقویت دستگاه‌های قرآنی ۴۰ سال گذشته، واگذاری حداکثری فعالیت‌های قرآنی به مَردم، کاهش موازی‌کاری، چابک‌سازی و بهره‌گیری از پیشنهاد دستگاه‌های مختلف از سیاست‌های است که در قرار گاه قرآنی ملی و استانی دنبال می‌شود و تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.