پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 16694
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ |
در ماه مبارک رمضان:

جشن روزه اولی‌ها در کرمانشاه برگزار شد

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری جشن بزرگ روزه اولی ها در فرهنگسرای قرآن و عترت(ع) شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
جشن روزه اولی‌ها در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، جشن بزرگ روزه اولی ها در فرهنگسرای قرآن و عترت(ع) شهید حاج قاسم سلیمانی به همت سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه و در فرهنگسرای قرآن و عترت انجام گرفت.

براساس این گزارش، جشن بزرگی با عنوان «روزه اولی ها» ویژه‌ پسران و دختران سال اول تکلیف در فرهنگسرای قرآن و عترت(ع) شهرداری کرمانشاه، تدارک دیده شده است که هفته جاری برپا شد.

به حسین جلیلی سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: این مراسم با توجه به فرصت ویژه ماه مبارک رمضان به عنوان ماه خودسازی و با هدف تشویق، آشنایی و انس هرچه بیشتر کودک و نوجوانان با مسائل و احکام روزه و این ماه نورانی در فضایی شاد و خاطره‌انگیز، جشن روزه اولی ها را برگزار شده است.

طی این مراسم، روزه اولی‌ها به همراه خانواده‌ها شرکت کردند و از برنامه هایی نظیر سخنرانی با موضوعات تربیتی، تغذیه برنامه‌های فرهنگی و تبیین جایگاه والای ماه مبارک رمضان و تاثیر اعمال ارزشمند آن در سعادت انسان، طنز، سرود و غیره بهره‌مند شدند.

گفتنی است: از اولین روز حلول ماه مبارک رمضان از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تا کنون ویژه برنامه های متنوعی نظیر برپایی جلسات تفسیر قرآن، تدوین و پخش کلیپ های قرآنی، انجام مسابقات روزانه ویژه این ماه، برگزاری مسابقات ورزشی محلات پس از افطار و در مساجد و … انجام گرفته است.

انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.