پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 16660
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, فرهنگی تاریخ انتشار : ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶ |
امام جمعه کرمانشاه:

رعایت حجاب ضرورت شرعی است

امام جمعه کرمانشاه گفت: رعایت ارزش‌ها و احکام الهی به ویژه حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی است.
رعایت حجاب ضرورت شرعی است

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه ،آیت‌الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرمانشاه، گفت: رعایت ارزش‌ها و احکام الهی به ویژه حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی است و مراجع نظارتی باید در این مهم هشیار باشند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به آثار و برکات  ماه مبارک رمضان در زندگی فردی و اجتماعی، تاکید کرد: بهره گیری از فضیلت‌های این ماه مبارک و تلاوت قرآن کریم موجب اعتلای جامعه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه به دوازدهم فروردین ماه روز جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: در ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ ملت غیور ایران اسلامی با رای قاطع  ساختار سیاسی و اجتماعی ایران را تغییر دادند.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: دستور پیامبر معظم رعایت حدود و شریعت اسلامی اسلامی است و بانوان بایست در حفظ حجاب و عفت شئونات دینی و قوانین کشور را رعایت کنند، همچنین مراجع تقلید در این زمینه با حساسیت و تذکر جدی آنان از خطرات غرب آگاه کنند و همه مراجع نظارتی پای کار باشند.

انتهای پیام/ت

 

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.