پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 16299
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شعر و ادبیات, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ |
مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس کرمانشاه:

دوازدهمین جشنواره ادبی “یوسف” در کرمانشاه برگزار می‌شود

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان کرمانشاه از برگزاری دوازدهمین جشنواره ادبی "یوسف" در مرحله استانی خبر داد.
دوازدهمین جشنواره ادبی “یوسف” برگزار می‌شود

فرزانه جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از فراخوان دوازدهمین دوره جایزه ادبی یوسف خبر داد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: در بخشهای بزرگسالان، نوجوانان و بخش ویژه داستان با محوریت «وحدت ملی، ایران قوی» خواهد بود.

وی به بخش بزرگسال این جشنواره اشاره و بیان کرد: وضوع اصلی داستان ارسالی حوزه دفاع مقدس و رزمندگان و جبهه مقاومت است، همچنین حجم اثر ارسالی از چهارهزار کلمه تجاوز نکند.

این مسؤول بخش نوجوان را شامل: موضوع اصلی داستان ارسالی حوزه دفاع مقدس و رزمندگان اسلام دانست و افزود: حجم اثر ارسالی باید حداکثر چهارهزار کلمه بوده و طبق معیارهای داستان نوجوان و برای این گروه سنی نوشته شده باشد.

جلیلیان بخش ویژه داستان را با محوریت «وحدت ملی، ایران قوی» عنوان کرد و گفت: موضوع و مضمون داستان در این بخش با توجه به شعار (وحدت ملی، ایران قوی) است و حجم اثر ارسالی از نباید از چهارهزار کلمه تجاوز کند.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان کرمانشاه تصریح کرد: آدرس دبیرخانه: تبریز، دروازه تهران، تقاطع سردار شهید حمید باکری (هتل مرمر سابق)، خیابان استاد معین، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجانشرقی است و هنرمندان کرمانشاهی می‌توانند با پل ارتباطی در پیامرسان ایتا و با شماره ۰۹۱۸۷۳۱۹۹۸۰ و یا ایمیل: tahahe858@gmail.com و تلفن دبیرخانه: ۰۸۳۳۷۲۷۰۲۵۹ و ۰۸۳۳۷۲۳۸۶۰۰ در ارتباط باشند.

گفتنی است، جوایز نفر اول در هر بخش به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۲۰ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال خواهد بود و در مرحله استانی نیز جوایز ارزشمند مادی و معنوی به برگزیدگان تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.