پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 16294
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰ |
همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س):

۳۵۰ جهیزیه به نوعروسان مددجو در کرمانشاه اهدا شد

همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) آیین اهدای جهیزیه به ۳۵۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه برگزار شد.
۳۵۰ جهیزیه به نوعروسان مددجو در کرمانشاه اهدا شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) آیین اهدای جهیزیه به ۳۵۰ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه برگزار شد.

پیمان ترکمانه در این آیین که با حضور سید ناصر محمدسیدی، بنیان گذار و رئیس هیات مدیره موسسه خیریه عترت بوتراب برگزار شد، گفت: در این آیین به نیت سن حضرت صدیقه طاهره(س)به صورت نمادین به ۱۸ نوعروس کرمانشاهی جهیزیه اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با تاکید براینکه امروز در مجموع ۳۵۰ نوعروس مددجو در استان از این جهیزیه ها برخوردار و راهی خانه بخت می‌شوند، افزود: این جهیزیه ها شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال فریزر، اجاق گاز ایستاده، لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون است که ارزش هر سری جهیزیه بیش از ۳۲ میلیون بوده است.

این مسؤول ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۲ هزار سری جهیزیه به نوعروسان مددجو در استان اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه تاکید کرد: إن‌شاءالله تا آخر سال هیچ نوعروس و زوج مددجویی در صف انتظار دریافت جهیزیه نخواهد ماند.

۱۴۵ دستگاه لباسشویی و جاروبرقی به خانوارهای مددجو اهدا شد

وی گفت: این اقلام به خانوارهای ایتام فاقد لباسشویی یا جاروبرقی و با مساعدت موسسه خیریه عترت بوتراب اهدا شده است.

ترکمانه عنوان کرد: ارزش هر دستگاه لباسشویی ۳۵ میلیون ریال و هر دستگاه جاروبرقی ۲۵ میلیون ریال بوده است.

گفتنی است، همزمان با آیین اهدای لوازم ضروری زندگی به خانوارهای مددجو؛ ۳۵۰ سری جهیزیه نیز به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) به نوعروسان تحت حمایت اهدا شده است.

بازنشستگی ۲۱۵ بانوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه با سابقه ۱۰ سال بیمه

این مسؤول گفت: ۲۱۵ بانوی سرپرست خانوار تحت حمایت در استان با سابقه ۱۰ سال بیمه پردازی از مزایای بازنشستگی سازمان تامین اجتماعی بهره مند شدند، همچنین آیین تقدیر از چهار بانوی نمونه که با سابقه ۱۰ سال بیمه پردازی به سازمان تامین اجتماعی بازنشسته شدند؛ برگزار شد.

پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه از این بانوان به نمایندگی از ۲۱۵ بانوی مددجوی دیگر در استان تقدیر شده است، گفت: این بانوان مددجو با سابقه ۱۰ سال بیمه پردازی به سازمان تامین اجتماعی بازنشسته و از مزایای بازنشستگی آن سازمان بهره مند خواهند شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه افزود: کمیته امداد با هدف توانمندسازی این بانوان در ۱۰ سال گذشته ماهانه حق بیمه آنان را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرده است.

ترکاشوند تصریح کرد: هم‌اکنون این نهاد حق بیمه حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از زنان سرپرست خانوار در استان را به سازمان تامین اجتماعی واریز می‌کند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.