پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 16286
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, پاورقی, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰:۱۵ |
به مناسبت 9 دیماه صادر شد

بیانیه “روز بصیرت” بسیج هنرمندان کرمانشاه

سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به مناسبت 9 دیماه "روز بصیرت" و روشن بینی بیانیه صادر کرد.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به مناسبت ۹ دیماه “روز بصیرت” و روشن بینی بیانیه صادر کرد، که در ذیل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه روابط عمومی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه

حماسه بزرگ و افتخار آفرین ۹ دیماه ۸۸ تجلی بیداری و بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی و نشان دهنده عمق راهبردی رابطه امام و امت در تاریخ کشور است که به حق میثاق معنادار امت با ولایت را نشان داد، همچنین جوشش و خروش آرایش ملی را در مقابل جنگ ترکیبی را به منصه ظهور رساند. لذا این روز تاریخی و الهام بخش را به محضر امام و امت تبریک عرض می‌کنیم.

در روز ۹ دیماه حرکتی حماسی، عاشورایی، آگاهانه، سرنوشت ساز، الهام بخش، کم نظیر و تاریخی در تقابل با نقشه شوم نظام سلطه و جبهه استکبار و عوامل غلتیده در برنامه های نرم و رنگین شکل گرفت و نقش آنان را نقش بر آب کرد و ظهور و واقعیت جمهور را در دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام را نشان داد.

حماسه ی نهم دیماه تجلی ملت سازی انقلاب در عرصه فتنه سوزی ملت در امتداد زمان بود.

۹ دیماه به دشمنان این ملک و ملت این درس تاریخی و عبرت آموز را داد، که نهال هیچ فتنه‌ای در سرزمین مَردمان اسطوره‌ای ایران زمین فرصت و امکان ریشه دواندن نخواهد داشت.

اغتشاشات اخیر و اقدامات مخرب و ضد امنیت اخلاقی و امنیت ملی برخی عناصر هیجانی و فریب‌خورده و شعارهای ساختارشکنانه آنان و حمایت گسترده، آشکار و چندجانبه دشمن از این اغتشاشات، واقعیت ناگواری را در حوزه مسائل مربوط به تأثیر نفوذ شبکه‌های مخرب ماهواره‌ای و فضای مجازی در آوردگاه جنگ ترکیبی و شناختی دشمن را نشان داد، که باید برای آن برنامه‌ریزی و اقدام اساسی صورت گیرد. امید آفرینی، توجه ویژه به جوانان و ظرفیت عظیم آنان و تبیین و آشکارسازی ماهیت، اهداف و اغراض دشمنان نظام اسلامی برای جوانان امروز و چرایی دشمنی نظام سلطه با هویت، عظمت و منافع و امنیت ملی ما و همچنین تبیین اهداف آرمانی و نجات بخش و دلایل ایستادگی نظام اسلامی در برابر نظام سلطه و قدرت‌های استکباری واجب ضروری و قطعی امروز با الهام از حرکت تاریخی ۹ دیماه است.

مَردم نجیب ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها به اهمیت وحدت ملی خود در امر غلبه بر مشکلات اقتصادی واقف هستند، بی‌تردید با اراده و عزم پولادین این ملت، تلاش و مجاهدت نخبگان و تدابیر دولت انقلابی، نظام تحریم ها هم فرو خواهد ریخت و دشمن در جنگ اقتصادی مایوس شده و شکست خواهد خورد انشاءالله.

ملتی که در نهم دیماه حماسه آفرید، همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد. این ملت دیگر اجازه نخواهند داد وقایعی همچون فتنه ۸۸ بار دیگر تکرار شود.

تاریخ نشان داده تا ظلم و سلطه هست، جبهه حق به مبارزه پرداخته و تا زمانی که جبهه حق وجود داشته باشد، دشمنان دست از فتنه‌گری برنمی‌دارند. تاریخ انقلاب هم موید این حقیقت است.

ما جامعه هنرمندان انقلابی و بسیجی استان کرمانشاه با فرارسیدن سالروز حماسه ۹دی، ضمن گرامیداشت این روز تاریخی و با تقدیر و تشکر از ملت شریف و مومن ایران به خاطر مجاهدت‌ها و بصیرت بی‌نظیرشان در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های الهی امام راحل عظیم الشأن (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق کرده و اعلام می‌کنیم همه توان خود را برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام و انقلاب به کار خواهیم بست و در راه تحقق این اهداف از تمام توان خود، استفاده خواهیم کرد. ما همراه و همگام با مَردم بصیر کرمانشاه که در ۹ دیماه پیشقدم بودند و ضمن حضور در میعادگاه نماز جمعه و تاکید بر مبارزه همه جانبه با جنگ ترکیبی دشمن، در راهپیمایی با شکوه ۹ دیماه، روز بصیرت و میثاق با ولایت شرکت خواهیم کرد.

ان شاء الله تعالی

۸ دیماه ۱۴۰۱
روابط عمومی و رسانه ی سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه

و من الله التوفیق

انتهای پیام/ت

| منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.