پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 16182
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷ |
با حضور جمعی از مسؤولان:

فعالان فرهنگی عرصه صنعت چاپ کرمانشاه تجلیل شدند

مراسم تجلیل از فعالان صنعت چاپ و نشر استان‌ کرمانشاه برگزار شد.
فعالان فرهنگی عرصه صنعت چاپ کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، صفدری در مراسم تجلیل از فعالان صنعت چاپ استان که با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد، ضمن استقبال ازپیشنهادات‌ رئیس اتحادیه چاپخانه داران و تاکید در تشکیل کمیته سه گانه، در خصوص مشکلات‌ اعلام شده، راهکارهایی را عنوان کردند‌.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از رایزنی های انجام شده برای برقراری رشته های آموزشی، هنری و صنعتی در استان خبر داد و اظهار داشت: بودجه برای معرفی صنعتگران حوزه چاپ به بانک های عامل، از اقدامات مدنظر بوده، لذا با تشکر و تقدیر از فعالان عرصه چاپ استان، از آنها خواستاریم مشکلات و پیشنهادات کاربردی خود را به صورت مکتوب و مصداقی ارائه دهند تا در راستای حفظ عدالت فرهنگی و ارتقای صنعت چاپ استان، پیگیری شود.

مظفر تیموری نیز افزود: همزمان با برگزاری بیست و دومین جشنواره ملی چاپ کشور تجلیل و قدردانی از ۲۲ نفر فعال و پیشکسوت و چاپخانه داران و عوامل اجرایی حوزه چاپ در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه صنعت چاپ را قلب زنده و پویای فرهنگ جامعه دانسته و ادامه داد: هر ساله این جشنواره با حضور فعالان صنعت چاپ کرمانشاه‌ برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: با توجه به تاثیر پذیری جامعه از صنعت چاپ، نگاه ویژه ای از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری، بخش خصوصی و اتحادیه چاپخانه داران را می‌طلبد.

گفتی است، طی این جلسه از سوی کاشفی رئیس اتاق بازرگانی ایران پیشنهادهایی از جمله:تشکیل کمیته ای با حضور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه چاپخانه داران و صمت‌ جهت همفکری و همکاری در ارتباط صنعت چاپ استان، رفع نیازهای آموزشی صنعت چاپ استان و پرورش نیروهای تخصصی در این صنعت، تزریق نقدینگی و تسهیل در دریافت حمایت های مالی و وام‌ های بانکی و نیز بازنگری در قوانین و مقررات و صدور مجوزها مطرح شد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.