پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 15707
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس, ویژه تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ |
فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد

شهادت یک مامور انتظامی مدافع امنیت در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از شهادت سروان مهدی دامن باغ از ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی کرمانشاه در درگیری با اراذل و اوباش مسلح خبر داد.
شهادت یک مامور انتظامی در کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان گفت: عصر روز گذشته ( ۸ مرداد) و پس از اعلام مرکز انتظامی ۱۱۰ مبنی بر حضور سه نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار مسلح در قهوه خانه‌ای واقع در خیابان حداد عادل کرمانشاه، تیمی از ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی راهی محل شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: پس از حضور پلیس در محل، میان ماموران و اراذل و اوباش درگیری ایجاد می‌شود، که در این حین سروان “مهدی دامن باغ” مورد اصابت گلوله یکی از اراذل قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

این مسؤول گفت: در این درگیری همچنین یکی از سربازان وظیفه نیز زخمی و سریع به مراکز درمانی منتقل می‌شود، که خوشبختانه حال او مساعد است.

سردار جاویدان از دستگیری ۲ نفر از جمله عامل اصلی شهادت سروان شهید دامن باغ خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری عامل سوم درگیری با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تبریک شهادت سروان دامن باغ و تجلیل از شهامت و رشادت ایشان برای امنیت بخشی در جامعه، گفت: پلیس در برخورد با اراذل و اوباش مصمم بوده و در این راستا حاضراند همانند این همکار وظیفه شناس جانشان را فدا کنند.

گفتنی است، شهید “مهدی دامن باغ” متولد ۱۳۶۰ بود و از ایشان ۲ فرزند پسر و دختر به یادگار مانده است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.