پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 15467
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, شهدا و دفاع مقدس تاریخ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ |
در سالروز عملیات «بازی‌دراز» انجام می‌شود

اجتماع عظیم رهروان ولایت در سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود

فرماندار سرپل‌ذهاب، از آمادگی میزبانی از اجتماع عظیم رهروان ولایت در میعادگاه «بازی‌دراز» در پانزدهم و شانزدهم اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.
اجتماع عظیم رهروان ولایت در سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سال جاری ۶ کمیته مأمور فراهم کردن مقدمات و برنامه‌ریزی برای گرامیداشت اجتماع عظیم رهروان ولایت در سرپل‌ذهاب لحاظ شده و در روز جمعه شانزدهم اردیبشت‌ماه میزبان بیش از ۵۰ هزار نفر از مشتاقان دوران دفاع مقدس هستیم.

براساس این گزارش اولین برنامه برگزاری یادمان شهید شیرودی در روز پنجشنبه ساعت ۱۷ خواهد بود که مسؤولیت برگزاری آن بر عهده فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته مسؤولان سرپل‌ذهاب، مراسمی با عنوان یادواره شهدا با حضور فرماندهان ارشد استانی و کشوری بعد از نماز مغرب و عشا در بقعه احمد بن اسحاق شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود، همچنین صعود زائران به بازی‌دراز را در روز جمعه شانزدهم اردیبهشت‌ماه به همراه برنامه‌های متنوعی برای اجرا نیز پیش‌بینی شده است.

مقدمات اسکان مهمانان در شهرستان‌های معین و سرپل‌ذهاب فراهم شده، در سرپل‌ذهاب بیش از ۱۵ هزار مهمانان را در مراکز اقامتی موقت (عموما مدارس) و مابقی در شهرستان‌های همجوار اسکان خواهند یافت.

گفتنی است، خیابان‌های، مبادی ورودی و خروجی شهر و معابر اصلی در آستانه سالروز عملیات غرورآفرین بازی‌دراز آذین‌بندی و متناسب با این ایام فضاسازی شد
عملیات غرورآفرین بازی‌دراز یکی از اولین تجربه‌های بزرگ همکاری مشترک سپاه و ارتش است که هر ساله این پیروزی افتخارآمیز جشن گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.