پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 15240
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲ |
مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه:

انبار احتکار قند در کرمانشاه کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: انبار بزرگ احتکار قند پيش از آغاز ماه رمضان در کرمانشاه کشف شد.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، شاهی از کشف انبار بزرگ احتکار قند در استان خبر داد و اظهار داشت: با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) انبار بزرگ احتکار قند به میزان ۲۷۰ تن پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در کرمانشاه کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ارزش تقریبی این محموله احتکار شده را ۵۴ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: این انبار با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و با همکاری بازرسان حوزه بسیج اصناف و بازرسان جهاد کشاورزی کشف و در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و برای رسیدگی قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی افزود: طی تحقیقات صورت گرفته در خصوص اقلام احتکاری، این اجناس در سامانه جامع انبارها ثبت نشده بود، که این موضوع نشان دهنده ماهیت احتکاری اقلام مکشوفه است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: پرونده این احتکار برای طی مراحل قانونی و برخورد لازم به سازمان تعزیرات حکومتی کرمانشاه ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: کالا‌های موجود در این انبار به دلیل عدم ثبت کالا در سامانه جامع انبار‌ها از تخلفات احتکار محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.