پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 15152
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۱ |
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

آسمان کرمانشاه در نیمه شعبان نور افشانی می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از اجرای برنامه‌های متنوع در سالروز میلاد امام زمان(عج) و نورافشانی آسمان شهر در نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، عباس سروری از اجرای برنامه‌های متنوع در سالروز میلاد امام زمان(عج) و نورافشانی آسمان شهر در نیمه شعبان خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برای شب و روز نیمه شعبان برنامه‌های گسترده‌ای تدارک دیده شده، گفت: با همکار نیرو‌های مسلح، کرمانشاه لبریز از نور و شادکامی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نور افشانی شهر‌ها و روستا‌ها و معابر و مغازه‌ها در جای جای استان کرمانشاه انجام می‌شود، ادامه داد: توزیع نذورات و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌ی اعیاد شعبانیه است.

این مسؤول بیان کرد: در شب میلاد صاحب الزمان(عج) نورافشانی گسترده و طنین‌انداز شدن نوای لبیک یا مهدی و دعای خاصه و دعای سلامتی امام زمان (عج) در مساجد سراسر استان را خواهیم داشت.

سروری از برپایی جشن و شادی و ایستگاه‌های صلواتی در معابر و مغازه‌ها و توزیع بسته‌های معیشتی و نذورات در بین نیازمندان از دیگر برنامه‌های اعیاد شعبانیه خبر داد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.