پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 14889
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۱۰ |
دهه فجر:

نمایشگاه “مدرسه انقلاب” در کرمانشاه برپا می‌شود

نمایشگاه مدرسه انقلاب طی دهه فجر در استان کرمانشاه دایر می‌شود.
نمایشگاه “مدرسه انقلاب” در کرمانشاه برپا می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، مدرسه انقلاب از جمله برنامه‌های اصلی اتحادیه دانش‌آموزی در ایام مبارک دهه فجر است، که دانش‌آموزان در برپایی این نمایشگاه نقش بسزایی دارند.

جذاب بودن نمایشگاه برای دانش‌آموزان دلیل اصلی انتخاب این قالب برای مدرسه انقلاب بوده، که بازتاب آرمان‌های انقلاب خصوصاً بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود.

هدف اصلی مدرسه انقلاب آشنا کردن نسل جوان خصوصاً نوجوان و دانش‌آموز امروز با قبل و بعد از انقلاب بوده و یک غرفه مخصوص با عنوان چی بودیم و چی شدیم در نمایشگاه مدرسه انقلاب وجود دارد، علاوه بر شکوفایی استعداد دانش‌آموزان، بالا بردن توان مدیریتی دانش آموزان سنجیده شده و توان کار تشکیلاتی دانش‌آموزان در مدرسه انقلاب در نظر گرفته می‌شود.

مدرسه انقلاب برای تهیه محتوای دانش‌آموزان به شکل پوستر، عکس یا هر مدلی که بتوان آن را نصب کرد مناسب بوده و دانش‌آموزان وقتی در حال تحقیق و پژوهش هستند به موضوعات مختلفی که برای نمایشگاه مناسب بوده روبه‌رو شده و تولید محتوا می‌کنند و به جای آموزش نکات کلیدی انقلاب آن را در نمایشگاه به تصویر در میآورند.

روز ۱۲ بهمن ماه همراه با زنگ انقلابی که آموزش و پرورش به صدا در آورده نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب در موضوعات مختلف برگزار می‌شود، که ساخته و پرداخته خود دانش‌آموزان است.

ساخت کلیپ، پادکست، رادیو انقلاب، نشریه، اینفوگرافی و تولید محتوایاتی که برای مخاطب جذاب باشد، جشن و نورافشانی و سر دادن بانگ الله اکبر توسط دانش‌آموزان در شب ۲۲ بهمن، در روز ۲۲ بهمن برنامه‌هایی در قالب‌های به روز و جذاب و نوجوان پسند اجرا می‌شود.

گفتنی است، برپایی تریبون آزاد که دانش‌آموزان توانایی اظهار نظر داشته باشند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گروه سرود از دیگر برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.