پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 14655
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۵ |
استاندار اسبق کرمانشاه:

حل مشکل بیکاری کرمانشاه باید در اولویت باشد

استاندار اسبق کرمانشاه گفت: اصلی ترین مشکل کرمانشاه بیکاری است و حل این مشکل باید در اولویت باشد.
حل مشکل بیکاری کرمانشاه باید در اولویت باشد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه با اشاره به اقدامات انجام شده در زلزله سال ۹۶ در استان کرمانشاه، اظهار داشت: در مبحث بازسازی چهارهزار واحد به مجموع واحد‌های مسکونی روستایی در مناطق زلزله‌زده افزوده شد.

استاندار اسبق کرمانشاه تاکید کرد: در راستای حل مشکل بیکاری با همکاری اتاق بازرگانی و دانشگاه سند آمایش، اشتغال و جهش تولید تهیه شد.

وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری استان در سال ۹۶ به میزان ۲۱/۶ دهم درصد بود، گفت: این نرخ تا آخر سال ۹۹ به ۱۴/۹ دهم درصد رسید.

بازوند با اشاره به اینکه شغل با سخنرانی ایجاد نمی شود، افزود: برای کاهش  یک درصد نرخ بیکاری با توجه به تورم کنونی بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان  نیاز است.

استاندار اسبق کرمانشاه ساخت پروژه گرمسیری را یکی از بزرگترین طرح‌های جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: میزان پیشرفت طرحهای گرمسیری در دشت سرپل ذهاب ۸۵ درصد بوده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه توسعه باند فرودگاه کرمانشاه، بیان کرد: با اختصاص و ساخت یک پارکینگ در فرودگاه باند اضطراری هم در حال ساخت است.

این مسؤول ساخت آزاد راه کرمانشاه را یک طرح مهم و مورد نیاز برای استان عنوان کرد و گفت: فراخوان برای جذب سرمایه گذار انجام شده است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : صداوسیما
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.