پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 14228
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ |
پس از حواشی بسیار:

کرمانشاه از صدقه اخلاف نظر شورا همچنان شهردار ندارد

مسؤولان وعده دادند که شهردار کرمانشاه به زودی انتخاب می‌شود، اما بعید است که رخ دهد.
کرمانشاه از صدقه اخلاف نظر شورا همچنان شهردار ندارد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، پس از برگزاری ۱۸ جلسه فشرده تبادل نظر اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه برای انتخاب شهردار کرمانشاه، ۶ گزینه نهایی برای تصدی شهرداری کرمانشاه مشخص شدند که حواشی در پی داشت.

براساس این گزارش، جلسه گذشته شورای اسلامی شهر به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضا برگزار نشد و کار انتخاب شهردار به هفته جاری کشید، که این روند باز هم احتمالا بی نتیجه بماند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه از وجود موانع و مشکلات پیش روی شورای شهر از ابتدا تا کنون خبر داده که منجر به تأخیر و تعویق زمان انتخاب شهردار شد و اعضای شورای اسلامی شهر به دلیل اخلاف های شدید در هفته جاری شهردار کرمانشاه را انتخاب نمی‌کنند.

گفتنی است، برنامه‌های مد نظر شورای اسلامی شهر کرمانشاه برای انتخاب شهردار به جایی نرسیده و توجه به درآمدهای پایدار، زیباسازی، نظافت شهر و تسهیل در ترافیک و… از جمله مشکلات فعلی شهر است و تا عده‌ای دست از لجاجت برندارند، کاری از پیش نخواهد رفت.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.