پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 14076
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار, فرهنگی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ |
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه:

سامانه معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از راه اندازی سامانه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان خبر داد.
سامانه معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

علی صابر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از راه اندازی سامانه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان خبر داد و گفت: حضور گردشگران خارجی در کشور و استان به دلیل کرونا رو به کاهش رفت.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه حضور گردشگران خارجی را زمینه‌ساز توسعه گردشگری و ارز آوری دانست و افزود: دستورالعمل از سرگیری پذیرش گردشگران خارجی را به استان‌ها ابلاغ شده است.

این مسؤول تزریق هر ۲ نوبت واکسن کرونا و داشتن تست پی. سی.آر را از جمله شرایط پذیرش و ورود گردشگران خارجی به کشور خواند و تصریح کرد: دستورالعمل ابلاغی ستاد مبارزه با کرونا برای مرزهای زمینی و هوایی بوده و پایانه مرزی پرویزخان برای پذیرش گردشگر مورد نظر قرار گرفت.

وی به برنامه‌های برای معرفی جاذبه‌های گردشگری کرمانشاه به سایر کشورها اشاره و بیان کرد: سایت معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه به سه زبان در حال طراحی و راه اندازی بوده تا جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان کرمانشاه را به گردشگران خارجی معرفی بشود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.