پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 13986
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷ |
به مناسبت سالگرد شهادت:

یادواره شهید “سیدسعید جعفری” در کرمانشاه برگزار می‌شود

بزرگداشت و سالروز شهادت شهید پیشتاز سیدسعید جعفری در کرمانشاه برگزار می‌شود.
یادواره شهید “سیدسعید جعفری” در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید سیدسعید جعفری فرمانده سپاه کرمانشاه در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی مراسم بزرگداشت این شهید والامقام در کرمانشاه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مراسم بزرگداشت این شهید پیشرو در روزهای شامگاه پنجشنبه، بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد پیامبر(ص) کرمانشاه واقع در انتهای کوچه ثبت برگزار خواهد شد.

شهید سید محمدسعید جعفری اولین فرمانده سپاه پاسداران در غرب کشور و یکی از کسانی بود که پیشنهاد تشکیل سپاه را به حضرت امام (ره) داده بود.

گفتنی است، مقام معظم رهبری در سال ۹۰ و در جریان سفر به استان کرمانشاه درباره شهید سیدسعید جعفری و یارانشان، فرمودند: «شهید سید محمد سعید جعفری، شهید پیشرو و پیشتاز با جمع رفقای خودش رفتند از پادگان لشکر سنندج دفاع کردند، فهمیدند که معنای این دفاع چیست، تسلط ضدانقلاب بر یک پادگان نظامی معنایش چیست. این زود فهمیدن، به‌وقت فهمیدن، به‌هنگام عمل کردن و پاسخ به نیاز دادن این آن نقطه برجسته‌ای است که نباید مغفول بماند».

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.