پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 13916
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸ |
استاندار کرمانشاه:

لزوم تامین و بهبود روشنایی معابر شهر کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از لزوم تامین و بهبود وضعیت روشنایی معابر شهری برای ایجاد آرامش و امنیت شهروندان خبر داد.
لزوم تامین و بهبود روشنایی معابر شهر کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با سرقتهای سطح شهر، گفت: شهرداری موظف است بنا‌های نیمه کاره و زمین‌های رها شده را سریعتر تعیین تکلیف کند و در این زمینه اهتمام جدی داشته باشد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: شهرداری باید هرچه سریعتر نسبت به احصاء اطلاعات و مشکلات ناشی از وجود این بنا‌های نیمه کاره اقدام و ضمن تذکر به مالکان در اجرای قانون اهتمام داشته باشد.

این مسؤول با بیان اینکه قانون شهرداری‌ها در این راستا بسیار جامع و کامل است و به صراحت وظایف شهرداری را در‌ این خصوص تشریح کرده است، گفت:  بنا‌های نیمه کاره و مخروبه ضمن ایجاد تصویری نامناسب از محیط شهری زمینه سرقتها را نیز فراهم کرده است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در حدود وظایف و اختیارات برای ایمن سازی اماکن و انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با این معضلات اقدام کنند و مشارکت و همکاری مطلوبی با نیروی انتظامی داشته باشند.

بازوند با تأکید بر این مهم که مصوبات کارگروه باید به شکل عملیاتی اجرا شود، تاکید کرد: ادارات و سازمان‌های متولی باید گزارش اقدامات عملی انجام شده برای مقابله با سرقتها را ارائه دهند و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید بفهمند موظف به نگهداری و حفظ بیت المال هستند.

استاندار کرمانشاه هماهنگی و همکاری نهاد‌های متولی را برای ایجاد نظم، امنیت و شرایط امن و ایمن برای شهروندان و کسب و کار‌ها ضروری دانست و گفت: سازمان‌های خدمات رسان باید به نیروی انتظامی کمک کنند و برای ارتقای رضایتمندی مردم باید شبانه روزی تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه به نقش روشنایی فضا‌های عمومی شهری و معابر در احساس امنیت شهروندان اشاره و بیان کرد: امنیت اجتماعی، آرامش و آسودگی مَردم برای همه ما اولویت دارد و نباید خاموشیهای معابر سبب بر هم زدن آرامش شهروندان شود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.