پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 13911
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰ |
به همت بسیج هنرمندان کرمانشاه در هفته وحدت:

برنامه‌های شاد و هنری در کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه اجرا شد

اجرای برنامه های شاد و هنری به همت هنرمندان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه برای مددجویان در کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه انجام شد.
برنامه های شاد و هنری در کانون اصلاح و تربیت کرمانشاه اجرا شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، در راستای نقش آفرینی هنرمندان توانمند سازمان بسیج هنرمندان استان و نیز باتوجه به توافق نامه های منعقد هنری برای حضور موثر هنرمندان با دیگر نهادهای اجرایی با هدف ترویج هنر و فرهنگ سازی ارزشی، گروه های هنری در کانون اصلاح و تربیت استان برنامه های سازنده ای را ارائه کردند.

همایون زین الدین در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه اظهار داشت: گروه های هنری این سازمان از جمله، گروه موسیقی دف نوازی به سرپرستی یوسف شریفی به همراه گروه نمایش طنزپردازی به سرپرستی غلام مردادی به مناسبت هفته وحدت و گرامیداشت روز کودک در دو نوبت برای مددجویان کانون فوق به ایفای نفش و هنرنمایی پرداختند و لحظاتی شاد را برای مددجویان کانون اصلاح و تربیت استان کرمانشاه به ارمغان آوردند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه یادآور شد: گروه هنری صنایع دستی، هنرهای تجسمی، کاریکاتور، خوشنویسی و…. نیز برنامه‌ریزی لازم و آموزش های حرفه‌ای و هنری را برای کارآفرینی مددجویان طی تفاهم نامه های مجزا در دستور کار قرار داده‌اند تا قدم های موثری در این راستا بردارند و روح هنر را در کالبد هنرجویان زنده نگه دارند و در آینده آنان موثر باشند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.