پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 13817
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, سایر اخبار, سیاسی, سیاسی, فرهنگی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰:۰۸ |
عضو شورای وحدت انقلاب کرمانشاه مطرح کرد

نام جویی و شهرت طلبی یا انتخاب استاندار لایق در کرمانشاه!

عضو شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کرمانشاه گفت: به جای بازی نام، شهرت و شهر باید به دنبال استانداری با ویژگیهای لازم بود.
نام جویی و شهرت طلبی یا انتخاب استاندار لایق در کرمانشاه!

رسول مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه با بیان اینکه این روزها موضوع چه کسی استاندار کرمانشاه می شود؟ به سوژه پربحث محافل مختلف در استان تبدیل شده، اظهار داشت: نام دهها نفر به عنوان استاندار آینده و احتمالی کرمانشاه برده می‌شود که البته بیشتر آنها گمانه سازی است و به اعتقاد کارشناسان بسیاری از این نام ها، توان لازم برای استاندار شدن را ندارند.

عضو شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کرمانشاه افزود: به جای بازی نام، شهرت، شهر؛ بهتر است به دنبال ویژگی های یک استاندار شایسته مانند تعهد، تخصص، کارنامه و برنامه مناسب، روحیه مسؤولیت پذیری و پاسخگویی بود و هر شخص کا به این ویژگی ها نزدیکتر است به عنوان گزینه استانداری کرمانشاه مطرح و مورد حمایت قرار گیرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: احساس می‌شود هدف عده‌ای از مطرح کردن نام برخی افراد به عنوان استاندار احتمالی کرمانشاه میزان تعهد و توانمندی آنها نیست بلکه میزان نزدیکی این نامها به آنها و احتمال تامین بیشتر منافع آنها است.

وی تصریح کرد: در این روزها حتی به بعضی از بزرگان استان برای آگاهی از نظر و توصیه آنان در انتخاب استاندار مراجعه نشد و این شکل از قدرت طلبی و خود رای بودن پیامدهای منفی و پرزیانی برای استان پرظرفیت و درعین حال پرمشکل کرمانشاه دارد.

این کارشناس و فعال رسانه استان کرمانشاه مطرح کرد: توسعه استان در گرو توسعه افکار است و تا زمانی که منافع عمومی بر منافع شخصی و حزبی ترجیح داده نشود، نباید منتظر رونق و پیشرفت جامعه بود.

مرادی گفت: شورای وحدت نیروهای انقلاب استان کرمانشاه با هدف رشد و تعالی استان اهتمام جدی و ویژه دارد تا سند توسعه کرمانشاه را که کارشناسان مجرب آنرا تهیه و به روز رسانی کرده‌اند تا ملاک عمل مسؤولان قرار گیرد و انتظار می‌رود انتخاب مسؤولان آینده و ابقاء آنها در مسئولیت شان بر اساس این سند و میزان موفقیت شان در اجرای آن صورت گیرد نه لابی گری و منفعت طلبی برخی افراد پرنفوذ.

این مسؤول با اشاره به اینکه استان کرمانشاه و کشور در این شرایط خاص، جای آزمون و خطا و فرصت سوزی نیست، تاکید کرد: دولت جدید و دلسوزان جامعه در انتخاب مسئولان فقط شایسته سالاری را مورد توجه قرار دهند و ضروری است به جوانان شایسته بیش از پیش میدان دهند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.