پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 13664
  پرینتخانه » اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شعر و ادبیات, فرهنگی, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ |
به همت زوج هنرمند کرمانشاهی:

کتاب “چشم‌های تو” منتشر شد

کتاب "چشم‌های تو" به همت یک زوج هنرمند کرمانشاهی منتشر شد.
کتاب “چشم‌های تو” منتشر شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه کتاب “چشم‌های تو” منتشر شد، این کتاب مجموعه اشعار هاشور سعید فلاحی (زانا کوردستانی) و لیلا طیبی (رها) زوج هنرمند کرمانشاهی به همراه دختر خردسالشان رها فلاحی است و توسط انتشارات گنجور تهران چاپ و منتشر شده است.

سعید فلاحی متولد سال ۶۳ از محله قلعه کهنه توابع شهر کرمانشاه است و این کتاب چهارمین مجموعه شعر مشترک او و همسرش است، که به تازگی چاپ و منتشر شده است.

کتاب “دیوانه” مجموعه داستان‌های کوتاه سعید فلاحی (زانا کوردستانی) شاعر کرمانشاهی از دیگر آثار این هنرمند است، این کتاب شامل ۶ داستان کوتاه به نام‌های دیوانه ، می‌گذرد اما، یک عاشقانه‌ی بی‌پایان، نجات یافته، دخترم کجاست؟ و عید، است.

این کتاب نخستین کتاب مستقل داستان این شاعر و نویسنده‌ی کرمانشاهی است، همچنین پیش از این پنج مجموعه شعر این شاعر جوان به صورت مشترک با همسرش لیلا طیبی (متخلص به رها) چاپ و منتشر شده بود.

کتاب‌های عشق پایکوبی می‌کند، گنجشک‌های شهر عاشقانه نگاهت می‌کنند، عشق از چشمانم چکه چکه می‌ریزد، اعجاز عشق، چشم‌های تو، کتاب‌های مشترک این شاعر و داستان‌نویس به همراه همسر هنرمندش است.

همچنین این شاعر کُرد، ویراستار کتاب “گل‌واژه‌های خیال” مجموعه اشعار الهام سلیمیان، شاعر همدانی نیز بوده است.

این کتاب در هزار نسخه و ۸۶ صفحه با شماره شابک ۷-۹۴-۷۷۲۶-۶۲۲-۹۷۸ در شهریور ماه ۱۴۰۰ توسط انتشارات گنجور تهران به چاپ رسیده و منتشر شده که در کتابخانه‌های شهر برای علاقمندان قابل دسترسی است.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.