پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 13655
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵ |
مجری و گوینده کرمانشاه:

عاشق کارم و اجرا در حرم امام حسین(ع) هستم

مجری و گوینده توانید کرمانشاه گفت: آرزومند اجرا در حرم امام حسین(ع) و عاشق کارم هستم.
عاشق کارم و اجرا در حرم امام حسین(ع) هستم

محمدجواد خسروی امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه اظهار داشت: متولد هفتم فروردین سال ۷۵ و فوق لیسانس رشته برق هستم و در حال حاضر به عنوان گوینده و مجری صداوسیما استان کرمانشاه فعالیت دارم.

این هنرمند کرمانشاهی با بیان اینکه به عنوان مدرس دوره‌هایی گویندگی و فن بیان در شبکه زاگرس، شبکه امید، شبکه یک، شبکه آی فیلم و… اجرا داشته است، ادامه داد: من عاشق کارم هستم و خدا را شکر می‌کنم که دارم در زمینه‌ای که به آن علاقه دارم فعالیت می‌کنم.

خسروی افزود: بزرگترین علاقه‌ام این است که که در حرم امام حسین(ع) اجرا داشته باشم و از آنجا نیز عرض ارادت خود را به آقا اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بیان کنم و مطمئنم که این خواسته روزی محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از سال ۹۶ به طور رسمی وارد صداوسیما شده است و با برنامه هوای تازه (جوان) شروع به کار کرده است، گفت: تا به امروز همه نوع برنامه‌ای (زنده، مناسبتی و…) را کار کردم و همواره علاقمند به اجراهایی جدید و متنوع هستم و از ایده‌ها استقبال خواهم کرد.

این مجری توانمند و گوینده شبکه زاگرس استان کرمانشاه تصریح کرد: سختی های کار این است، که ساعت‌ها کار می کنیم بعد آن چیزی که می‌خواهیم و توقع داریم نشده، اما شیرین ترین لحظه کارم زمانی است، که از لنز دوربین مستقیم با مَردم صحبت می‌کنم و فید بک های خوبی از آنها یاد می‌گیرم.

خسروی یادآور شد: من چندین بار توفیق داشتم و کربلا رفتم و فکر می‌کنم آنجا بهترین بهشت روی زمین است که همیشه دلت میخواد ببینی و زیارت کنی و اگر روزی بتوانم از حرم امام حسین(ع) اجرا داشته باشم به مَردم خواهم گفت که همه چیز و خواسته‌هایتان را فقط از این آقا بخواهید که به شما می‌دهد.

این هنرمند توانمند کرمانشاهی اظهار داشت: علاقمندان به کار اجرا می‌توانند دوره‌هایی اجرا را بگذرانند و البته در کنار آن همیشه مطالعه داشته باشند، چراکه اصلی ترین عامل در این کار داشتن مطالعه است و فقط خودتان واقعی تان باشید وقتی اجرا می‌کنید و فقط نقش بازی نکنید، چون اینجوری کار طبیعی و بهترین می‌شود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.