پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 13285
  پرینتخانه » اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱ |
به همت حوزه هنری کرمانشاه:

کارگاه فیلم و تفکر در کرمانشاه برگزار شد

ارگاه هفتگی فیلم و تفکر با محوریت آثار فاخر سینمایی در حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار شد.
کارگاه فیلم و تفکر در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه کارگاه هفتگی فیلم و تفکر با محوریت آثار فاخر سینمایی در حوزه هنری استان با حضور علاقمندان و فعالان عرصه فیلم و سینما برگزار شد.

فخرالدین دوست محمد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه به لزوم برگزاری این کارگاه، اشاره و تصریح کرد: مباحث مطرح شده در این نشست به شکلی برنامه‌ریزی شده، که صرفا محدود به گردآوری اطلاعات و انباشت آن در ذهن نباشد و هنرمندان به صورت کاربردی در تولیدآثار هنری، بهره برداری کافی را داشته باشند.

کارشناس واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: فیلمسازان جوان در این سلسله نشست ها با شناخت و آگاهی که نسبت به سینمای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، پیدا کرد و می‌توانند با نگاهی ژگرف موجبات تولید آثار فاخری را فراهم بیاورند.

این مسؤول از همه اساتید، صاحب نظران که می توانند با حضورشان به ارتقاء دانش، تجربه، و کیفیت تولیدات تصویری بیفزایند خواست تا با شماره ۰۹۱۸۹۹۵۱۳۰۵ در پیام رسان ایتا و واتساپ ارتباط برقرار کنند.

گفتنی است، مباحثی همچون چگونه یک فیلم را خوب ببینیم؟، خلاقیت و ایده یابی در فیلم، نمایش و معرفی آثار فیلم سازان استان، نمایش و تحلیل فیلم های کوتاه، بلند و انیمیشن، سینما کتاب، سوژه یابی فیلم های بلند، معرفی فیلم سازان مطرح ایران و جهان، آشنایی با سینمای دینی، دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و غیره از جمله موضوعات این جلسه بود.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.