پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 12639
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ |
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری کرمانشاه:

قرارداد ساخت تله‌کابین کرمانشاه فسخ شد/ پروژه ادامه دارد

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه از فسخ قرارداد ساخت تله‌کابین کرمانشاه خبر داد و گفت: ساخت آن ادامه دارد.
قرارداد ساخت تله‌کابین کرمانشاه فسخ شد/ پروژه ادامه دارد

علی اصغر خزلی امروز در گفتگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه با اشاره به لغو قرارداد تله کابین شهر کرمانشاه با سرمایه گذار آن اظهار داشت: این تصمیم از سوی شهرداری و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه صورت گرفت.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مَردمی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه فسخ قرارداد سرمایه گذاری تله کابین شهر کرمانشاه دلیلی بر تعطیلی این پروژه نیست، افزود: قرارداد پروژه تله کابین شهر کرمانشاه به دلیل وجود مشکلات حقوقی که چندین بار پیش از فسخ آن به سرمایه گذار اخطار داده شده بود، لغو شد.

وی عنوان کرد: در صورت عدم فسخ قرارداد تله کابین کرمانشاه با سرمایه گذار به دلیل وجود برخی محدودیت‌های زمانی قطعاً مشکلات حقوقی برای شهرداری و درنتیجه مردم شهر کرمانشاه ایجاد می‌کرد.

خزلی فسخ قرارداد تله کابین کرمانشاه را دشوار دانست و آن را صرفاً در راستای پیشبرد این پروژه عنوان کرد و گفت: سرمایه گذار باید بتواند با همه توان خود پروژه مذکور را پیش برده و به دنبال ایجاد حواشی نباشد.

این مسؤول با یادآوری اینکه فسخ قرارداد پروژه تله کابین شهر کرمانشاه با سرمایه گذار آن دلیلی بر تعطیلی این پروژه نبوده است، اظهار داشت: ادامه ساخت تله کابین کرمانشاه از طریق شهرداری و یا سرمایه گذاری پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.