پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12506
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴ |
استاندار کرمانشاه خبر داد

اهمیت تاسیس تله‌کابین در رونق گردشگری/ نیلوفر کرمانشاه را دریابید

استاندار کرمانشاه از کمک شایان توجه تاسیس تله‌کابین به رونق گردشگری استان خبر داد و گفت: مشکلات سراب نیلوفر باید رفع شود.
اهمیت تاسیس تله‌کابین در رونق گردشگری/ نیلوفر کرمانشاه را دریابید

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست پشتیبانی و رفع موانع پروژه‌های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری که در سالن جلسات استانداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به مزایای تاسیس تله کابین، اظهار داشت: تاسیس تله کابین به رونق گردشگری کرمانشاه کمک شایانی خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تله کابین یک طرح بسیار مناسب برای جذب گردشگران است، افزود: این پروژه در اغلب استان‌های گردشگری پذیری که این امکان برای آن‌ها فراهم بوده، اجرایی شده است.

وی با اشاره به بررسی‌های مقایسه‌ای صورت گرفته، ادامه داد: وضعیت اجرای این پروژه در کرمانشاه به لحاظ دریافت مجوزهای میراث فرهنگی بسیار مناسب‌تر از برخی استان‌های همجوار است، اما برای اجرای این پروژه در استان کرمانشاه سختگیری‌های بیشتری لحاظ می‌شود.

بازوند با تاکید بر اینکه مَردم کرمانشاه موافق اجرای تله کابین هستند و مدیریت استان هم خود را موظف دانسته طی این مدت برای اجرای این پروژه رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم را با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری انجام دهد، گفت: به زودی نشست دیگری با وزارتخانه برای حل مشکلات باقی مانده برگزار می‌کنیم.

این مسؤول سراب نیلوفر را یک پتانسیل بسیار مهم گردشگری توصیف و عنوان کرد: به دلیل وجود برخی مشکلات حقوقی، سال‌ها نتوانسته‌ایم از این ظرفیت برای توسعه گردشگری کرمانشاه به شکل شایسته‌ای استفاده کنیم، که باید چاره‌ای اندیشیده شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از آب منطقه‌ای استان کرمانشاه خواسته شده که هر چه سریع‌تر از طریق مراجع قانونی مشکلات حقوقی مجموعه سراب نیلوفر را پیگیری کند، اظهار داشت: زمینه سرمایه گذاری برای و رونق این مجموعه فقط با همت مسؤولان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.