پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 12318
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار, فرهنگی, قرآن کریم, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰ |
مسؤول واحد قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

۱۰۰۰ مدرک قرآنی به فراگیران در کرمانشاه اعطا شد

مسؤول واحد قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از اعطای یک هزار مدرک به فراگیران قرآنی در استان خبر داد.
۱۰۰۰ مدرک به فراگیران قرآنی در کرمانشاه اعطا شد

محمد حسین الماسوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش حفظ، روانخوانی، روخوانی و قرائت توسط مؤسسات قرآنی استان، اظهار داشت: اعطای مدرک به یک هزار فراگیر قرآنی از جمله اقدامات سال گذشته است.

مسؤول واحد قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون ۴۵ مؤسسه قرآنی فعال با ۱۳۵ معلم در حال فعالیت در کرمانشاه است، افزود: در سال گذشته مجوز فعالیت برای پنج مؤسسه قرآنی جدید با توجه به شرایط افراد صادر شد.

وی برگزاری اردوی جهادی قرآنی به مناطق محروم، برگزاری جلسات هیئت اندیشه ورز قرآنی را از اقدامات این نهاد اجرایی دانست و گفت: اجرای دوره‌های تخصصی آموزش قرآن کریم و نیز دوره‌های مختلف قرآنی در مساجد محلات حاشیه نشین از جمله دیگر برنامه‌های شاخص سال گذشته قرآنی در کرمانشاه بوده است.

الماسوندی با یادآوری اینکه با شیوع کرونا و اعمال محدودیت‌ها در شرایط قرمز برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی قرآن کریم را به صورت مجازی درآورده است، تصریح کرد: در سایر وضعیت‌های قرآنی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی به صورت حضوری برگزار شده است.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.