پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12219
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ |
مسئول بسیج فرهنگیان سپاه کرمانشاه:

زحمات معلمان در دوران کرونا را نادیده نگیریم

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: زحمات معلمان در دوران کرونا نباید نادیده گرفته شود.
زحمات معلمان در دوران کرونا را نادیده نگیریم

صلاح الدین قره تپه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه با اشاره به اینکه پویش لبخند رضایت در استان برگزار شده است، اظهار داشت: یکی از نهادهایی که در دوران کرونا مورد لطمه قرار گرفت و دچار اختلال شد مجموعه آموزش و پرورش بود که جای تامل دارد.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به برخی از آسیب های آموزش در فضای مجازی و آثار جدی آن در نسل جدید، تصریح کرد: عدم ارتباط چهره به چهره معلمان و دانش آموزان، به وجود آمدن حواشی برای معلمان، آسیب های اخلاقی به دانش آموزان در فضای مجازی، فشارهای روانی به والدین به دلیل ناکافی بودن سواد رسانه، مشکلات جسمی به دلیل کم تحرکی و… از جمله این موارد است.

وی ادامه داد: ناتوانی برخی خانواده ها در خصوص تامین لوازم برای آموزش مجازی و در نهایت اختلال در زندگی شخصی معلمان نیز از مهمترین موارد آسیب آموزش در دوران کرونا است که بایست چاره‌اندیشی کرد.

این مسئول با بیان اینکه مبنای برگزاری چنین برنامه ای برگرفته از سخنان مقام معظم رهبری است، افزود: طبق رهنمود ایشان که فرمودند نباید زحمات معلمان در این دوران کرونا نادیده گرفته شود، لذا باید به مبحث پرورش هم تاکید و توجه بیشتری شود.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به هدف این پویش “لبخند رضایت” اشاره و عنوان کرد: هدف از این پویش ایجاد یک نهضت همگانی و مستمر برای کمک به جامعه معلمان، برای ایجاد بهینه فعالیت های آموزش پرورش در دوران کرونا است.

قره تپه ادامه داد: تقدیر از معلمان مجاهد، ایجاد نهضت معلم یاری برای فعالیت های پرورشی و جهاد آموزشی برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل در فضای مجازی از دیگر اهداف این پویش بود.

مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه یادآور شد: با همکاری کانون بسیج فرهنگیان و ادارات آموزش و پرورش در نواحی بیش از ۵۰۰ نفر از معلمان فعال برای تجلیل در این برنامه معرفی و حمایت شدند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.