پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 12155
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ |
فرماندار کرمانشاه:

نانوایی‌ها در نوروز نباید تعطیل شوند

فرماندار کرمانشاه بر لزوم فعالیت نانوایی ها در ایام عید و عدم تعطیلی آنان تاکید کرد.
نانوایی‌ها در نوروز نباید تعطیل شوند

فضل الله رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه با تاکید بر اینکه نانوایی‌های این شهرستان در ایام عید نوروز به هیچ وجه نباید تعطیل باشند، اظهار داشت: مگر در روز تعطیلی هفتگی مجاز به عدم فعالیت هستند، که در کل ایام سال نیز برای آنها تعیین شده‌ باشد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه همه نانوایی های شهر کرمانشاه سهمیه آرد ایام عید نوروز را از شرکت غله و خدمات بازرگانی تحویل گرفته اند، گفت: این صنف طبق برنامه روزهای هفته خود باز و به شهروندان بایست خدمت رسانی داشته باشند.

رنجبر بیان اینکه فرمانداری و اتحادیه نانوایی شهر کرمانشاه بر فعالیت آنها نظارت جدی می کند و با متخلفان برخورد قاطع خواهد داشت، عنوان کرد: از مَردم تقاضا داریم در زمینه تعطیلی نانوانی محل زندگی خود اطلاع رسانی کنند تا با صاحبان نانوایی برخورد قاطع شود.

این مسئول در مورد تعطیلی نانوایی‌ها در روز طبیعت با بیان اینکه باید جلسه ای درباره فعالیت نانوایی ها در این روز تشکیل شود و تصمیم لازم اتخاذ شود، گفت: نتایج آن را بعد از نتیجه گیری به شهروندان ارجمند اطلاع رسانی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.