پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12095
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰ |
مسئول ستاد گام دوم انقلاب در کرمانشاه خبر داد

حکمرانی دولت جوان به مدد تمدن سازان کرمانشاه و ظهور مهدی موعود

مسئول ستاد گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه گفت: تمدن سازان زمینه ظهور مهدی موعود و حکمرانی دولت جوان در کرمانشاه می‌شوند.
حکمرانی دولت جوان به مدد تمدن سازان کرمانشاه و ظهور مهدی موعود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، رضا فرخشاهی در جلسه تمدن سازان انقلاب اسلامی و مراسم افتتاح سایت نجم و پیرو گام دوم انقلاب، اظهار داشت: تلاش داریم در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب زمینه ساز تشکیل دولت جوان در سال ۱۴۰۰ باشیم.

مسئول ستاد گام دوم انقلاب و مدیر مجموعه یاران موعود در کرمانشاه تصریح کرد: اولین گام ما عملیات تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان، دومین گام ایجاد حلقه‌های تصمیم ساز، سومین نیز حرکت در مسیر تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است.

این مسئول با بیان اینکه مجموعه یاران موعود استان طی این سالها بیش از هفت برند فرهنگی را افتتاح کرده‌اند، افزود: اولین آن برند ایجاد مجموعه یاران موعود برای تقویت معرفت مهدویت و ترویج آن بوده است، دومین برند نیز برگزاری همایش سادات عظیم الشان کرمانشاهی بود، همچنین پیاده روی عظیم اربعین به همراه راه‌اندازی کاروان فرهنگی و معنوی مهدوی به عنوان سومین برند بود که طی آن مسیر برای خدمات رسانی در این پیاده روی عظیم از مشهد تا کربلا فراهم شد و از خدام موکب ها نیز تجلیل به عمل آمد که خدمات گردشگری نیز همراه آن ارائه شده است.

مسئول گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه ادامه داد: چهارمین برند نیز برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید به مناسبت دهه کرامت بوده است و حرکت حضور خادمان حرم امام رضا علیه السلام در استان حماسه ساز شد، چراکه در دورترین مسیرها و شهرستان های استان تلاش شد تا بستر برای ظهور مهدی موعود را فراهم کنیم.

وی با اشاره به اینکه بنای گام دوم انقلاب براساس خودجوش و مَردمی با کار فرهنگی است، تاکید کرد: ما تصمیم داریم وارد مسائل سیاسی نشویم و کار علمی و فرهنگی انجام دهیم، امروز هم این ظرفیت آماده شده برای خدمت به دولت در سال ۱۴۰۰ و اقدام های مهم از جمله پیشران های کلیدی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب رقم بخورد، بنابراین امروز سایت دولت جوان و نجم را افتتاح کردیم و هر کسی می‌تواند به شایستگی مطالبه کند و از دورترین نقاط استان مسیر برای ساختن آینده کشور فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: می‌خواهم در گام دوم انقلاب مرز بین اصول گرایان و اصلاح طلبان را برداریم و بنا بر دولت اسلامی باشد، لذا در سایت مقام معظم رهبری نیز عنوان شده که تنها راه پیشرفت اتحاد و همبستگی است، بنابراین این قدم ها در راه خدا پاداش خواهد داشت.

فرخشاهی با اشاره به اینکه در روزهای آینده ۱۷ مجمع را تشکیل خواهیم داد، افزود: هفده جلسه را برگزار خواهیم کرد و کمیسیون های تخصصی ایجاد خواهد شد، لذا این حلقه های میانی برای ۴۰ سال تمدن سازی است.

مسئول گام دوم انقلاب و مدیر مجموعه یاران موعود در استان کرمانشاه اظهار داشت: در واقع می‌خواهیم کارهای اجتماعی انجام دهیم با مطالعاتی عمیق و کمک کننده به عنوان دستگاه تصمیم ساز دولت آینده، چراکه معتقدیم ظهور امام زمان(عج) از همین دورهم جمع شدن های تمدن ساز است و زمینه طلوع خورشید مهدویت می‌شود و امیدواریم دست آوردهای این حرکت، برکت برای استان کرمانشاه بشود.

جشن ولادت قمر بنی هاشم حضرت ابالفضل(ع)، آیین افتتاحیه پیشران های کلیدی تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به همت مجموعه یاران موعود استان، افتتاحیه سامانه سنجش و ارزیابی نخبگان، جوان مومن (نجم)، همچنین راه‌اندازی حلقه‌های میانی تصمیم ساز و نیز مدل جدید حکمرانی دولت جوان از دیگر برنامه های این مراسم با حضور نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی بود.

گفتنی است، در این مراسم سه نفر از خبرنگاران جوان و فعال استان از جمله مهدی بستار از نشریه سلامت کرمانشاه، فاطمه زهرا تکلف پور از پایگاه خبری شهر روشن و حامد دمیاد از نشریه اتفاق به صورت ویژه از سوی ستاد گام دوم انقلاب در استان و نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح مورد تقدیر و تشکر قرار گرفتند، همچنین جمعی از جوانان انقلابی هم تجلیل شدند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.