پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 12061
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۶:۳۴ |
دادستان کرمانشاه:

برخورد با باندهای قاچاق مواد محترقه جدی تر شود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: برخورد با باندهای قاچاق مواد محترقه جدی تر شود.
برخورد با باندهای قاچاق مواد محترقه جدی تر شود

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، شهرام کرمی در جمع اصحاب رسانه با اشاره به در پیش بودن مراسم چهارشنبه آخر سال، اظهار داشت: طی سالهای اخیر، مراسم چهارشنبه سوری کارکرد سنتی خود را در سراسر کشور از دست داده، به نحوی که تعدادی هنجارشکن دست به اقداماتی می زنند که شادی مردم را در این روز به اندوه تبدیل می کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در این میان تعدادی افراد سودجو از موقعیت به وجود آمده سوء استفاده کرده و با تولید، نگهداری و یا توزیع مواد محترقه و آتش زای غیراستاندارد امنیت شهروندان را با تهدید جدی روبرو می کنند.

این مسئول افزود: علاوه بر این موارد، تراکم جمعیت و تجمیع مردم در شرایط کنونی موجب شیوع هرچه بیشتر کرونا خواهد شد، بنابراین هرگونه بی توجهی به این موضوع می تواند زیان های جانی و مالی سنگین و غیرقابل جبرانی را در پی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا، به منظور حفظ امنیت جانی و مالی مردم حسب ماده یازده و تبصره ماده ۱۲ قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، ضابطان دستگاه قضایی باید نسبت به کشف و انهدام باندهای قاچاق مواد محترقه اقدام کنند.

کرمی تاکید کرد: همچنین شناسایی عوامل و مراکز ساخت، شناسایی انبارها، خودروهای فروشنده مواد محترقه و آتش زا و مقابله با تهیه و فروش مواد منفجره و محترقه غیراستاندارد و غیرمجاز در سطح استان باید به صورت جدی در دستور کار ضابطان دستگاه قضایی استان قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه متذکر شد: براین اساس، ضمن برخورد قانونی و پلمب انبارها، نتیجه به صورت مستمر همراه مدارک و مستندات به این مرجع ارسال شود.

انتهای پیام/ ت/آ

نویسنده : Mehrdad Amiri | منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.